leifeinar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Maskinen starter hører oppstartslyden i windows, men ikke bilde.... kan skjermkort være ødelagt? skal man høre oppstart med ødelagt gpu? har et 3870 X2 har jo selvfølgelig akkurat satt på ny kjøler Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 klokka det? sjekka at det står skikkelig i? kobla til strøm? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ATX kontakten i HKet har du sikkert glemt. Merket med rødt rundt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 ja. allt skal være på stell med kabler. til og med satt i vga kabelen, som jeg alltid glemmer skal prøve og bytte rundt på deler Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hadde ikke strømkabel til skjermkort eller ATX12V ikke stått i hadde ikke maskinen POSTet engang, her er det tydelig at Windows starter, men det er ikke noe bilde, så det kan peke til et annet problem. Mulig at skjermkort er defekt på noen måte, men bør jo feilsøkes først selvfølgelig. Har du et annet skjermkort å teste med? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hadde ikke strømkabel til skjermkort eller ATX12V ikke stått i hadde ikke maskinen POSTet engang, her er det tydelig at Windows starter, men det er ikke noe bilde, så det kan peke til et annet problem. Mulig at skjermkort er defekt på noen måte, men bør jo feilsøkes først selvfølgelig. Har du et annet skjermkort å teste med? mener å huske safemode jeg fra mitt 8800gtx, men det var kanskje hvis bare en strøm shitten var kobla i? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 satte i et gts og da kom det bilde. så satte jeg inn X2 da kom det også bilde rart dette med remontering. da har jeg faktisk så vidt jeg vet bygd verdens første passive X2 kort Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Skjedde med meg også en gang. Viste seg at det var en minnebrikke som satt helt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå