xhegex Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 er de noko som veit om de fins hvitruss??? ka fag er de for de da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) "In some regions, white russ can be athletics students or healthcare students. In other regions, sober Christians might use this colour, but in most regions they wear the same colours as their classmates." Kunne ikke se noen kilde, og selv har jeg aldri sett en, bare så det er sagt. Endret 14. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Maler For en del år siden drømte jeg det kom en hvit russebil med mange sexy jenter og plukket meg opp ^^ Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg trodde hvite russer var de med over 70 knuter? Kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Russ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg trodde hvite russer var de med over 70 knuter? Kan godt hende jeg tar feil. Knuter er noe du gjør i russetida, når du har fått drakten din, så nei det er nok ikke det. Som oftest får du bare noe tøv som dusken din dyppet i gull for å få X knuter. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvitruss har du blandt annet hos Russ fra Idrettslinja på Tromsdalen Videregående Skole. Det funker bra å kaste Cola på buksa, den blir fort brun ^^, Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Idrett rundt omkring bruker vel rød/kvit bukse... Ellers så bruker vel noen kvit frakk... Når jeg var liten husker jeg at jeg så en kvitruss. jeg er 100% sikker på at det var kvitruss. Jeg fikk til og med et kvitt russekort... Men kan være det var fake russ, har aldri sett kvit russ etter det. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen jenter på skolen min har en hvit-prikkete russebil x) Lenke til kommentar
Generic Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 er vell dissa albinoane igen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Farlig tanke du har der Generic. Tenk om de samler en hitsquad på deg. Tenk om alle Rødhåra og Fregnefulle unger kommer og tar deg *creeepyyy* Husker den episoden på SouthPark. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 70knuter = eliteruss = gulldusk.. thats it:P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Selv var jeg blåruss fordi jeg kunne velge selv. Gikk IKT-Driftsfag, noe som ligger under Salg og Service (som er blå), derfor kunne vi velge å være blå også. Ingen som sa noe på det i hele tatt. Har sikkert kunne valgt hvitt også for alt jeg vet. Hadde vært mye kulere også faktisk Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tror nok ikke hvit russ finnes. MEN, når moren min var russ (hun er 46) var det vanlig å gå med hvite klær selv om de var rødruss. I klassen hennes var det visstnok bare hun og ei annen veninne som hadde røde klær... Lenke til kommentar
xhegex Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 men ej meina å ha hørt dei kan vere kvitruss på salg og sørvis linja..?? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Igjen! Hvitruss er idrettsruss!!! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Igjen! Hvitruss er idrettsruss!!! Her er de halveis kvite og røde. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Idrett og allmenn er røde Økonomi er blå Yrkesfag er sorte De som går på jordbruksfag er grønne Russestyret har ett hvitt ben Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Idrett og allmenn er røde Spørs da faktisk hvilken skole man går på. Finnes mange blå russ som har gått studiespesialisering (før allmenn). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dere som har sett hvitruss har bare sett malere i nye dresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå