Gå til innhold

SSD tar jo helt fullstendig av!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er veldig rart hvis så mange har feilpriset ssd-diskene sine samtidig.

Tja, er vel bare grossisten som har priset feil ut til butikkene - og alle butikkene har lagt sitt påslag på, og dermed har alle som har samme grossist samme "feile" pris. Har sett dette før (husker ikkje produktet i farten, men var samme styret her på forumet..)

Men får jo håpe butikkene ser det før dei sender ut varer, taper dei penger så går det nok bare utover oss kundene i lengden...

Lenke til kommentar
Er lov og håpe da :dribble:

Men er nok feilpriset ja

de er garantert feilprisa, det er ikke det vi diskuterer egentlig. Men om vi får dem til den prisen (1100 for 2 SSD disker), jeg håper ihvertfall. Uansett så er Multicom (som jeg bestillte fra pålagt å gi informasjon om evt. prisendring.

Står ihvertfall rimelig greit på multicom sine sider: "Varsel vil i så fall bli gitt før bestilt vare sendes".

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar
.. viss man virkelig skulle satse på å få tak i en disk til en slik pris ville vel føste bud være å ikkje lage en tråd på hw.no .. :)

hehe, litt enig der (håper ikke så mange tar sjansen på dette). Men men, tror ikke noen multicom dudes er inne her.

Lenke til kommentar
de er garantert feilprisa, det er ikke det vi diskuterer egentlig. Men om vi får dem til den prisen (1100 for 2 SSD disker), jeg håper ihvertfall. Uansett så er Multicom (som jeg bestillte fra pålagt å gi informasjon om evt. prisendring.

Jeg bestilte jeg også ;-), blir spennende å se hva som skjer.

De kan ikke levere noe til en annen pris en det man har ordrebekreftelse på, kan de ikke levere til prisen må de ha kundens bereftelse eller heve handlelen av ekstraordinære grunner.

Lenke til kommentar
"Produktet er ikke lenger i vårt sortiment. Ta kontakt om du trenger hjelp til å finne et erstatningsprodukt."

De har nok oppdaget noe.

Jupp, så det nå. Tror bare jeg sletter ordren, så slipper jeg noe kødd (aka tlf).

Herregud for et møkka nettverk jeg har nå, kjeedelig.

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Jeg har lenge ventet på WD Velociraptor disken nå, men ser ikke ut til at den kommer i nærmeste fremtid likevel.

Siden antall GB er helt irrelevant for min del er det egentlig litt fristende å heller kjøpe SSD. Trenger da ikke mer enn 32GB.

Er det noen som vet om det faktisk er mulig å skaffe en 32GB SSD med den ytelsen trådstarter viser til i linkene sine - til ca 3000kr i Norge? Fant jo den på MPX, men er vi 100% sikker på at det er en gammel modell? Jeg bare presiserer at det står OCZSSD2-1S32G som varenummer hos MPX - det er nøyaktig det samme som hos Newegg som det blir linket til i testen...

Edit: OCZ sin produktside viser også at de kun har to utgaver, hvorav den beste kun har 100MB/s read. Jeg tror vi dermed definitivt kan si at MPX sin utgave er den nyeste, og er altså den som er testet på benchmarkreviews.com.

Eneste forskjellen er jo 64GB vs 32GB. Siden dette er flash-drives har vel dette 0 betydning for ytelsen? (i motsetning til vanlige harddisker hvor tetthet og slikt spiller en rolle).

Frakt til Norge = 165 kr

Pris ink Norsk moms = ca 7195 NOK

Pris frakt fra Tistedal = ca 120 kr

Frakten på 165 er inkludert sending hjem til deg med Posten. Ergo er totalprisen på frakten kun på 165kr med mindre disken har en særdeles stor eske.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Jeg har lenge ventet på WD Velociraptor disken nå, men ser ikke ut til at den kommer i nærmeste fremtid likevel.

Siden antall GB er helt irrelevant for min del er det egentlig litt fristende å heller kjøpe SSD. Trenger da ikke mer enn 32GB.

Er det noen som vet om det faktisk er mulig å skaffe en 32GB SSD med den ytelsen trådstarter viser til i linkene sine - til ca 3000kr i Norge? Fant jo den på MPX, men er vi 100% sikker på at det er en gammel modell? Jeg bare presiserer at det står OCZSSD2-1S32G som varenummer hos MPX - det er nøyaktig det samme som hos Newegg som det blir linket til i testen...

Edit: OCZ sin produktside viser også at de kun har to utgaver, hvorav den beste kun har 100MB/s read. Jeg tror vi dermed definitivt kan si at MPX sin utgave er den nyeste, og er altså den som er testet på benchmarkreviews.com.

Eneste forskjellen er jo 64GB vs 32GB. Siden dette er flash-drives har vel dette 0 betydning for ytelsen? (i motsetning til vanlige harddisker hvor tetthet og slikt spiller en rolle).

Frakt til Norge = 165 kr

Pris ink Norsk moms = ca 7195 NOK

Pris frakt fra Tistedal = ca 120 kr

Frakten på 165 er inkludert sending hjem til deg med Posten. Ergo er totalprisen på frakten kun på 165kr med mindre disken har en særdeles stor eske.

Ytelsen på den disken er helt syk, jeg har heller ikke sett annen modell enn den MPX har, som er den samme som står på OCZ Technology sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

trist, bestillingen min ble kansellert. Leverandør kunne ikke skaffe produktet på ubestemt tid... hva nå enn det betyr

trolig at den var kraftig underpriset.

Var borti noe lignende tidligere, da Multicom hadde feilpriset Viewsonic-produkter... da hadde de 15'000krs prosjektorer til 1200kr.. ordre ble kansellert den gangen også...

Lenke til kommentar

Same shit her :(

Hei

MTRON SSD Pro 7000 Series 2.5" 16GB, SATA, 0,1ms Access (MSP-SATA7025-016) du har i bestilling er dessverre lagt ut med feil pris. Din ordre er derfor slettet. Vi har ikke trukket penger fra ditt kort, men det er gjort en reservasjon fra Visa som vil opphøre i løpet av dagen.

Ha en fin dag.

Mvh,

Anne Marie Morka Tangen

Multicom Norge AS, 4865 Åmli

Tlf. 37 08 10 00- Fax 37 08 10 01

[email protected]

http://www.multicom.no

Lenke til kommentar

Samme her og :(

Hei!

Vi har dessverre hatt en oppdateringsfeil på våre nettsider.

Vi kan derfor alikevel ikke levere det øsnkede produkt.

DETTE BEKLAGER VI STERKT

Din ordre er derfor kansellert.

Ha en fin dag videre!

Eldar Strøm

Daglig leder

Papyrus AS

[email protected]

Tlf. 22423435

www.papyrus.no

Lenke til kommentar

Jepp, lov å gjøre feil, og vi kan anta at alle som bestilte en slik disk var veldig klar over at det var en feilprising. Men det er alltids lov å prøve seg.

Syns det var litt kjiipt å få kanselleringen da...

Kan jo håpe dette blir veiledende pris på SSD-disker i fremtiden (nær fremtid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...