StianL_80 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei. Har fotballkamp om 2 timer på kunstgress, og lurer på om det er lurt å bruke nickers eller shorts på et sånt underlag? Hørt at det er lurt å bruke nickers, men noen som vet? Takker for svar Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) er fint helt til du tryner:) da brenner du deg noe sjukt så stilongs under eller kjøre bukse kan være lurt:P Endret 14. mai 2008 av Rulator Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det spørs om det er krøllgress eller "vanlig" kunstgress. Tipper det er kunstgress, med opphoggede bildekk. Da går det helt fint, jeg spiller alltid i shorts og du får ikke noe brannsår om du skulle skli bortover. Krøllgress er det verre med.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det spørs om det er krøllgress eller "vanlig" kunstgress. Tipper det er kunstgress, med opphoggede bildekk. Da går det helt fint, jeg spiller alltid i shorts og du får ikke noe brannsår om du skulle skli bortover. Krøllgress er det verre med.. da er det krøllgress jeg har spilt på^^ Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Regner med at det er "vanlig" kunstgress.. Så da kjører jeg shorts i kveld Takker for raskt svar :-) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Regner med at det er "vanlig" kunstgress.. Så da kjører jeg shorts i kveld Takker for raskt svar :-) ikke jeg som svarte, men Lykke til:D Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vi får sjå.. Går det gæli, så går det gæli Takker Endret 14. mai 2008 av StianL_80 Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 er fint helt til du tryner:)da brenner du deg noe sjukt så stilongs under eller kjøre bukse kan være lurt:P Jeg spiller på det "vanlig" kunstgress, og jeg tryna og fikk fortsatt brannsår. Samma hva du spiller i. Jeg foretrekker shorts men liker du å bruke nickers så for all del, bruk det! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Shorts er best helt til du faller. Nesten uansett kunstgress får jeg brannsår om jeg tryner i fart. Derfor bruker jeg nesten utelukkende nickers på kunstgress med mindre det er sabla varmt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det blir skrubbsår uansett, men man må bare manne seg opp. Jeg spiller nesten utelukkende i shorts. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du spiller spiss eller primadonna-kantspiller så er vel shorts grei Ellers om du takler noe i det hele tatt, så nickers Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg spiller stopper, nickersen er min beste venn Evt. kan du jo bruke fotball tights, vurderer sterkt å gå til innkjøp av en sånn, for det er jo egentlig best og spille i shorts Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Synes det gikk helt greit å spille i shorts. Jeg dro riktig nok ikke noen harde taklinger, men funka fett med shorts Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kamp på meg i morgen klokken 13.00 og da er shorts en viktig faktor for å spille en god fotballkamp. Er 120 ganger bedre å spille i shorts enn nickers - med mindre det er bikkjekaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå