Gå til innhold

Kulturo: Trailer: The X-Files: I Want To Believe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nostalgisk ja, fikk frysninger på ryggen når kjenningsmelodien startet i traileren.

Tror aldri jeg har gledet meg så mye til en film, er på tredje gjennomtitting av serien, og jeg koser meg like mye hver gang.

Er glad det blir en MotW-film og ikke mytharc, tror det bedrer sjansen for en riktig god film, men vet ikke om jeg liker at de sikter på en PG 13-rating.

Lenke til kommentar
Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå.

Skamme deg skulle du! Selv har jeg alle 9 sesonger på original DVD pent stilt opp i hylla.

Det er egentlig lite praktisk å ha episodene på DVD -plater, så derfor laster jeg ned, i tillegg til at jeg kjøper sesongene. :)

70kr per sesong (ink. frakt) fra play.com er noe de fleste burde ha råd til hvis de liker serien.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå.

Skamme deg skulle du! Selv har jeg alle 9 sesonger på original DVD pent stilt opp i hylla.

Regner med det er nummerert CE i fold-out, og ikke de nye gyselige plastgreiene?

Lenke til kommentar
Regner med det er nummerert CE i fold-out, og ikke de nye gyselige plastgreiene?

Hehe, selvfølgelig, som jeg skrev; originalt. Ikke nylagd, masseprodusert (i denne sammenheng) plast-greier ;) Noen av platene har kanskje sett bedre dager, men prøver å være så forsiktig jeg kan med de. Er noen series jeg bare må ha CE av; X-Files, Lord of the Rings, Terminator 1 & 2 (3'ern er elendig), Blade Runner og et par andre :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...