Nervetattoo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Endelig nærmer det seg mer X-Files. Se videoen Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Aah, gleder meg som et barn på julaften Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå. Skamme deg skulle du! Selv har jeg alle 9 sesonger på original DVD pent stilt opp i hylla. Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nostalgisk ja, fikk frysninger på ryggen når kjenningsmelodien startet i traileren. Tror aldri jeg har gledet meg så mye til en film, er på tredje gjennomtitting av serien, og jeg koser meg like mye hver gang. Er glad det blir en MotW-film og ikke mytharc, tror det bedrer sjansen for en riktig god film, men vet ikke om jeg liker at de sikter på en PG 13-rating. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Traileren var ikke akkurat noe særlig, men som den håpløse nostalgikeren jeg er så gleder jeg meg stort til denne. De kan gjerne gi ut en X-Files film hvert femte år. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå. Skamme deg skulle du! Selv har jeg alle 9 sesonger på original DVD pent stilt opp i hylla. Det er egentlig lite praktisk å ha episodene på DVD -plater, så derfor laster jeg ned, i tillegg til at jeg kjøper sesongene. 70kr per sesong (ink. frakt) fra play.com er noe de fleste burde ha råd til hvis de liker serien. Endret 14. mai 2008 av Steina Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Damn! Den traileren fikk meg til å bli nostalgisk. Tror jeg må "kjøpe" hele serien og se om igjen nå. Skamme deg skulle du! Selv har jeg alle 9 sesonger på original DVD pent stilt opp i hylla. Regner med det er nummerert CE i fold-out, og ikke de nye gyselige plastgreiene? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Traileren var kanskje ikke Atter en Konge traileren, men filmen kan likevel bli en hit tror jeg Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Regner med det er nummerert CE i fold-out, og ikke de nye gyselige plastgreiene? Hehe, selvfølgelig, som jeg skrev; originalt. Ikke nylagd, masseprodusert (i denne sammenheng) plast-greier Noen av platene har kanskje sett bedre dager, men prøver å være så forsiktig jeg kan med de. Er noen series jeg bare må ha CE av; X-Files, Lord of the Rings, Terminator 1 & 2 (3'ern er elendig), Blade Runner og et par andre Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Rart å se Mulder så gammel. (Er på slutten av ses2 på DVD) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synes David Duchovny holder seg bra, jeg, faktisk. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jasss Mulder er alltid kjekk han Hoho! Blir gøy og se X-Files igjen Endret 15. mai 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 gleder meg så innmari til serien starter =D Noen som vet om den gamle episodene skal dukke opp på BR? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 BR som i BD? Det hadde jo vært helt utrolig, men det eksisterer vel ikke HD-transfers av 35mm-kopiene, så da blir det et større prosjekt vil jeg anta. En kan jo alltids håpe at Fox er interesserte i å ta tak i den jobben etter hvert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Rart å se Mulder så gammel. (Er på slutten av ses2 på DVD) Holder seg godt han. Er rarere å se han som en stort sett full rundbrenner i Californication, hvor han blant annet deltar i trekant med lubben skallet mann. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 gleder meg så innmari til serien starter =D Hvilken serie? Dette er en spillefilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg