Garanti Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Om bare noen få timer( klokken 7) skal NASA offentliggjøre et objekt de visstnok skal ha letet etter i 50 år. WASHINGTON -- NASA has scheduled a media teleconference Wednesday, May 14, at 1 p.m. EDT, to announce the discovery of an object in our Galaxy astronomers have been hunting for more than 50 years. This finding was made by combining data from NASA's Chandra X-ray Observatory with ground-based observations. Det sto ikke særlig mer om emnet på nettsidene deres, vi får bare vente og se. Hva tror dere det er? Kilde: http://www.nasa.gov/home/hqnews/2008/may/H...a_Advisory.html Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan det være den mørke materien de endelig har "oppdaget"? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Håper det er Cold Fusion Reactor det er snakk om.... Selv om NASA kansje har lite med det å gjøre:P Kan jo være alien-relatert da... Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Spennende saker Er det noen mulighet å se dette live på nett? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kan høyre det live. Link ligg på sida det er linka til i fyrsteposten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ah, fant det nå. Takk Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kanskje det er en meteor som er på vei? så skal de sende opp et romskip med eksplosiver for å dele den i flere biter ! Og de eneste som har kompetansen som trengs er et mannskap fra en oljerig. Eller var det hele en film... Uansett. noen som har peiling på hva NASA kan ha lett etter i 50 år ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hmm, kansje de endelig har funnet den andre: Endret 14. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sannsynligheten for at det er en obskur astronomisk kuriositet som mannen (og dama) i gata har så godt som null interesse for er rimelig stor i mine øyne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sannsynligheten for at det er en obskur astronomisk kuriositet som mannen (og dama) i gata har så godt som null interesse for er rimelig stor i mine øyne. Ja. Gleder meg til å få vite det allerede. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Evt. "Vi har funnet et solsystem der forholdene ligger til rette for potensiell bosetning av intelligent liv. Siden solsystemet ligger x antall lysår unna vil vi uansett aldri finne det ut." Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva om de har lett etter asteroider som kommer til å treffe oss i 50år og endelig har funnet en? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror jeg kommer til å bli mektig skuffa over hva det er de har funnet. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hmm, kansje de endelig har funnet den andre: ROFLMAO har skjelden vært så bra plassert. Dog uten ROF-biten Jern på Mars! Trodde et øyblikk det stod "Jenter på Mars!" Anyway, blir spennende å høre! Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det nå vi skal få vite det? Noen som får inn lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå