Tdale Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.expert.no/product/product.aspx?...ifier=HPPSC5180 Denne multiskriveren har tilkobling til netterk står det. Det betyr altså at den kan kobles til et nettverk. Men kan den f.eks. kobles til en bredbåndsruter med innebygd trådløs sender, og dermed nås av en bærbar pc som brukes i det trådløse nettverket? Tommy Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har selv den skriveren koblet til en switch her i huset, på denne switchen har jeg også koblet til en trådløs ruter. Dermed kan alle pc'ene på nettverket printe ut via nettet Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ok, takk. Hvordan finner jeg skriveren når jeg skal legge den til? får den automatisk en ip? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vis du bruker xp så kan du instalere programvaren så skal den fikse det for deg. Vis du bruker Vista så bare bruker du den innebygde programvaren for å legge til nettverksskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå