sonne Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 150 til norske 250 til europa to dager på rad nå... hva faen holder de på med .................. Lenke til kommentar
pian Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Samme som tidligere er jeg redd! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg har da forsatt deilig ping med min ngt linje Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 nu skal NGT sende BB, da blir det godPING Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 150 til norske 250 til europa to dager på rad nå... hva skitt holder de på med .................. i det siste har NGT begynt å straffe de som ikke betaler regninga i tide. De setter ned hastigheten til 64k/64k!!! Resultatet blir lavere ping i tillegg til treg nedlasting. For å sjekke dette: Telnet inn i routeren og gå inn på quick view. Til høyre står hastigheten din Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg sliter med loss og choke i diverse spill, dette er veldig kipt. Noen andre som har problemer med akkurat dette ? edit : med ntg that is, problemet har vart i noen måneder nå. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg sliter ikke en plass med pingen...i cs har jeg fra 15-30 i ping på norske og 25-40 på utenlanske...har BRAVO linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå