Mats1988 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Heihei. Jeg må ærlig innrømme at jeg har ett aldri så lite problem her. Jeg er for tiden i militæret og skal være ferdig i slutten på Juni. Men tilbake til saken, jeg gikk tidligere 3 år allmenndag på vg. skole, men dette har jeg angret på i ettertid, siden jeg egentlig ikke ståt igjen med noe annet enn generel stuidekomp. og jeg vil søke meg inn på elekto linjen, men siden fristen har gått ut for en liten stund siden, lurte jeg på om vet om det faktisk kan være mulig å ringe skolen å forklare saken for dem, og høre om det er noen som helst mulighet for å få en plass på Grunnkurs. jeg havner garantert sist i køen, men der jeg er ifra, har det aldri vært noen problemer med for mange søkere på elktro, ifølge venner jeg har. Hva tror dere? Må jeg vente ett år, eller kan det være mulighet for det, ska ta kontakt med rådgiver så fort som mulig, men nå er vel skolen stengt :\ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg går nå idrett 1 året og angrer på det, og til neste år har jeg søkt idrett 2 åraet noe jeg også angrer på. Men en kompis av meg skal i morgen til rådgiveren og endre på søknaden sin til neste skoleår noe jeg også skal gjøre i løpet av uken, min kompis har avtalt time og rådgiveren vet hva det angår så det skulle nok ikke være noe problem. Men du må snakke med rådgiveren så fort som mulig da. Lykke til Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Ja,det var det jeg tenkte. Skal ringe nedover i morgen for å snakke med rådgiveren, og evt skaffe meg ett møte Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 hvorfor ikke søke elektronikkingeniør på høyskole istedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå