Martin HaTh Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ok... jeg skal fixe litt på en halvgammel (3-4 år) data, og fant ut at jeg skal ha 3 eller 4 gb RAM (pluss no annet som jeg ikke gidder å skrive her... )... Nå har jeg 2x "Apacer" 512mb UNB PC3200 cl 2.5, og lurer på om jeg skal kjøpe 3 eller sånne. Så jeg kan ikke sånn alt for mye om dette så jeg lurer bare på om det kommer til å funke, og det står på hovedkortet mitt av den tar DDR1, DDR2, DDR3 og DDR4 .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kan GARANTERE deg at hovedkortet ditt ikke tar DDR1, DDR2, DDR3 og DDR4. Det du tenker på er nok bare ramslotene som er nummerert 1-4. DDR4 er ikke engang kommet enda. Det du har er nok bare vanlig DDR-ram. Kjøp disse i stedet du Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 tviler ikke.. synes bare det var litt rart at det sto det over RAM plassene, siden det også sto her på forumet at DDR1 og DDR2 hadde forsjellige antalll pinnet osv.. og ja, fant også ut nå at det er vandlig DDR jeg har.. så det er garantert at de funker hvis jeg kjøper dem? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 en venn av meg skal gjøre det samme som meg, og han har bestillt Disse Er det noen stor forskjell ? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei. Dersom dette er en eldre PC med "gammel" DDR1 ville jeg først ha sjekket om HK takler 3-4 GB med RAM. Kan være det gjør det, men jeg ville sjekket det først. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 ifølge et program kalt "System Information for Windows, eller SIW tar hovedkortet max 4 gig, og max 1 gig på hver plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå