Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dårlig FPS i cs1.6

Anbefalte innlegg

Hei... gamer endel cs, men sliiter veldig med fps drop.

Når jeg ser mange models på engang, når jeg er i smoke og når jeg er på store åpne plasser. dropper ofte heldt ned til 30-40.. har en DualCore Intel Pentium D 915, 2800 MHz och XFX geeforce 8400 gs, har også et ati radeon x1650 se .. vet det ikke er noen spessielt bra, men det burde jo klare og kjøre cs1.6 smertefritt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan alltids prøve og slå av vertikal synkronisering?

Det vil gi bedre fps, og du vil ikke merke at den er slått av i cs.

Du kan alltids prøve og avinstallere og installere cs igjen (kanskje du har "bugget" det på noen måte?

Pcen din skal klare 100fps lett : )

Lenke til kommentar
vertical sync er av. Prøvde og reinnstallere cs også, men ingen forbedring :\ er det kanskje noen andre skjermkortinstiller som ikke står som de skal?

Har du innstalert skjermkortdriveren?

Endret av manidress
Lenke til kommentar
nope det har jeg ikke. Lastet ned skjermdriveren nå, men er litt usikker på hvordan jeg skal legge den inn, var bare 2 filer der som heter q910.icm og q910.inf

hvis du ikke har innstalert skjermdriveren så er det ikke så rart at det er dårlig fps på cs 1.6, og andre spill. Du trenger ikke legge skjermkortdriver filen i en mappe, bare installer den så fikser det seg.

Endret av manidress
Lenke til kommentar

du har vært i console og skrivd "fps max 101" sant? :p

Fra spøk til alvor, er det kun cs du sliter med eller går generelt alle programmer/spill tregere enn de pleier? Gjør de de kan det jo hende du har litt å hente på å reinstallere windows og installere nyeste drivere. En reinstallasjon av windows kan gjøre underverker om det ikke har blitt gjort på en stund.

Lenke til kommentar

spiller ikke så mye annet enn cs, så vet ikke noe særlig om jeg sliter med fps i andre spill/programmer.. Har fps_max 101 ja, er ikke heelt noob :p spillt cs i 7år så kan litt om det.. er ikke mer enn 2uker siden jeg formaterte heller..

haelas, den linken funka ikke :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...