Pysj Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 OCZ lanserer en bærbar PC som du kan sette sammen selv. Les mer Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nice! Tror neppe jeg erstatter min stasjonære med en bærbar, men det er kult at man kan sette den sammen selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Er det XWGA-oppløsning eller WXGA de mener? Endret 14. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva blir fordelen med denne? Med høy vekt og arbeid med å skaffe/montere deler selv er det vel bare pris den kan konkurrere på. Men med dagens priser på de rimeligste bærbare skal det godt gjøres... Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ligna veldig på den serien fra Multicom (Compal pcene) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ligna veldig på den serien fra Multicom (Compal pcene) Skulle ikke forundre meg om det er Compal som leverer kabinettene. ^^ Men du har selvfølgelig helt rett. Ikke bare ligner de utsende-messig. Her er også spesifikasjonene ganske like. Modellen som omtales i artikkelen er veldig lik Compal IFl90+ da de begge kjører Nvidia M8600 m. 512MB ram. Spørsmålet er da hvilket chipset de bruker, Santa Rosa, eller det helt nye. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er ikke så interessert i denne modellen (tung og dårlig skjermoppløsning), men er svært interessert i konseptet. Får håpe det kommer flere slike modeller. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pris bryr meg mitt i rumpesprekken, men oppløsningen var litt lav synes jeg. Man får hva man betaler for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hvorfor skal alle bærbare ikke være bærbare nå til dags? Kan blir interresant med slike bærbare, men jeg vil ha en 12" til rundt en kilo med masse batteri! Ikke et stort beist som griller lårene dine, gir deg øresus og ødelegger ryggen din. Endret 14. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Spørsmålet er da hvilket chipset de bruker, Santa Rosa, eller det helt nye. Spørsmålet er vel heller om det er Santa Rosa eller Santa Rosa Refresh da Montevina ikke kommer før i begynnelsen av juni. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er ikke så interessert i denne modellen (tung og dårlig skjermoppløsning), men er svært interessert i konseptet. Får håpe det kommer flere slike modeller. I 2004-2005 var det mange slike modeller på markedet, men det tok liksom aldri av, av flere årsaker. Pris er nevnt, og det faktum at man uansett ikke har mange valgmuligheter av maskinvare som kan puttes inn gjør at markedet er forsvinnende lite, så jeg tviler på at dette blir en storselger uten maskinvare inni. Derimot føyer den seg nok inn i porteføljen til Multicom, Netshop, Zepto og andre som driver med salg av konfigurerbare maskiner. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det heter barebook, ikke barebone. (Når det dreier seg om laptop) Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dersom fremtidige komponenter blir kompatible med deres design så vil man lett kunne skifte skjermkort osv eller ting etterhvert så de ryker. Det er stor fordel. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dersom fremtidige komponenter blir kompatible med deres design så vil man lett kunne skifte skjermkort osv eller ting etterhvert så de ryker. Det er stor fordel. Det kan man også i de fleste av dagens bærbare. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det heter barebook, ikke barebone. (Når det dreier seg om laptop) Modulærbar eller barelap i så tilfelle. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vil ha muligheten til å kjøpe uten skjerm og batteri (HTPC ) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 OCZ-maskinen har i utgangspunktet en 15,4 tommers skjerm med XWGA-oppløsning, Nvidia GeForce 8600m GT 512MB GPU, SATA-støtte for HDD og SSD, fire USB-porter og fingeravtrykksleser. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 hehehe.... tidenes agurknyhet fra hw.no var faktisk ikke engang sann Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hovedvanskligheten med slike design er å få liten størrelse og liten støy såvidt jeg kan se det. Ihvertfall slik produktene er i dag, så virker ikkes like bygg-selv-bærbare så veldig gunstige. AtW Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror at OCZ har klart å bomme denne gangen. Selv om dette er oppgraderbart, men det er ikke mange som gidder å oppgradere en feit og overvektig laptop med dårlig skjeroppløslighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå