Cyrus86 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan noen her bekrefte at en cd plater er AKKURAT like stor som en cd plate? Altså "åpningen" i viften, der vifte blarne går rundt. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan noen her bekrefte at en cd plater er AKKURAT like stor som en cd plate? Jepp En cd plate er -akkurat- like stor som en cd plate.. Om den er like stor som en 120mm vifte, vet jeg ikke (unnskyld useriøst innlegg ) Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg kan bekrefte at den er nesten like stor, men ikke helt. Dvs, den er like stor som hele viften fra side til side, men akkurat luftesjakten er noen veldig få mm. mindre! Du kan f.eks. ikke putte cd-en inn i viften hvis det var det du skulle :wink: Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 nei skulle ikke det Men tenkte at jeg kunne bruke en cd å merke etter og skjere ut.. for jeg har ingen 120mm vifte. men det gjør vell ingenting om huller er 1-3 mm for stort.. bare at skru hullene passer. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det spørs lit! Hvis du skal bruke en form for list rundt hullet ditt eller evt. ikke noe, er det helt fint å bruke en cd til å måle. Hvis du tilfeldigvis skal bruke sånn funnel som de selger på microplex bør du ta et litt mindre hull (snakker av bitter erfaring) Håper det hjalp litt! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Som jeg har sagt 100 ganger, søk i google etter 120mm template eller ga til http://www.casemodding-world.dk/Bleseskabaloner/ [/url] Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan bruke en cd som mal, men du vil få svart kant innenfor hullet som er mellom 0,5 og 1mm Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan noen her bekrefte at en cd plater er AKKURAT like stor som en cd plate? Altså "åpningen" i viften, der vifte blarne går rundt. Utrolig bra formulert spørsmål... (cd akkurat like stor som en cd..) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan noen her bekrefte at en cd plater er AKKURAT like stor som en cd plate? Altså "åpningen" i viften, der vifte blarne går rundt. Utrolig bra formulert spørsmål... (cd akkurat like stor som en cd..) Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 JEEEEEEPPP!! hehe.. Hvorfor så jeg ikke det før nå? jeg skrev vell det der etter min 3 timers lange middagslur Hoho! Jaja.. det var hvertfall noen som forstod hva jeg mente Hva kan jeg si? Jeg dreit på leggen og sølte på lokket.. Gidder ikke å redigere det.. så folk kan se hva jeg er i stand til å fikse Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil bare nevne min fadese med en 8cm cd-plate for å lage hull til en 80x80-vifte: Det ble utrolig stygt. Måtte fikse mye for å få det til å se pent ut etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå