formatc Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei Har et problem med at n år jeg booter fra floppy "henger" maskina når PCI DEVICE LISTENING vises på skjermen. Har også prøvd å boote fra cd uten hell Har ei ny maskin med A7m266 hovedkort med 1.4 gh prosessor og 256 ddram. Har gått over + bytta kabler. Under oppstart finner bios både HD (som er ny) og cd-rom. Noen som har peil på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 vet ikke helt hva problemet kan være, men prøv å ta ut alt du ikke trenger. å så sjekk om du kan boote da Lenke til kommentar
formatc Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Quote: On 2002-01-11 17:53, Sindre skrev:vet ikke helt hva problemet kan være, men prøv å ta ut alt du ikke trenger. å så sjekk om du kan boote da Lenke til kommentar
formatc Skrevet 11. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2002 Har tatt ut det jeg ikke trenger, og kjører kun med skjermkort sammen med hd + diskettstasjon. cd-rom har jeg tatt ut. Har prøvd å bytte skjermkort, hd, og diskettstasjon. Thanks anyway:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå