Gå til innhold

Kjøp av PlayStation 3

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en PlayStation 3 nå som Metal Gear Solid 4 nermer seg.

Men lurer litt på, hva mer er det i 2008 som er bare for PS3?

Jeg har alerede 360, og kommer til å kjøpe alle spill som er til begge til 360, fordi de fleste jeg kjenner har en 360, og achivements(Kansje en dårlig grunn for noen, men jeg synst det er greit med noe ekstra)

Jeg har sett litt rundt, men finner bare Little Big Planet(som jeg ikke har noen interese for akkurat nå siden det minner om en level editor eller noe i den duren), og Haze, Haze prøvde jeg en demo av, og likte det ikke.

Så det jeg lurer på, hva venter på meg etter Metal Gear Solid 4? Jeg tror nok MGS4 er grunn nok aleine til å rettferdig gjøre kjøpe av en PS3, men alltid greit med bonuser ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant noen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. SOCOM: Confrontation

2. Socom

3. Chunsoft

4. Time Crisis 4

5. The agency

6. MLB08: The Show

7. NBA08

8. FreeRealms MMO

9. My SUmmer Holiday

10. Wagan Midnight

11. Afrika

12. Angel Rings

13. Eight days

14. Eyedentify

15. Eyetoy

16. Fifth Phantom Saga

17. F1: Championship Edition 2006

18. Final Fantasy XIII

19. DC Universe

20. Big Time Revenge

21. Gretzky NHL

22. Wipeout

23. White Knight Story

24. Way of the Samurai 3

25. Warhawk

26. Final Fantasy Versus XIII

27. God Of War III

28. Gran Turismo 5

29. Heavenly Sword

30. Heavy Rain

31. Hot Shots Golf 5

32. Jak and Daxter: The Lost Frontier

33. Killzone 2

34. Lair

35. Metal Gear Solid 4

36. METRO 2033: The Last Refuge

37. Mist of Chaos

38. Monster Hunter 3

39. Folklore

40. Motor Storm 1

41. Motor Storm 2

42. Ninja Gaiden Sigma

43. Ni-Oh

44. Ratchet and Clank 5

45. Redwood falls

46. Resistance Fall Of Man 2

47. Singstar

48. Super Robot Taisen

49. Tekken 6

50. The Eye of Judgment

51. The Getaway

Kilde

Lenke til kommentar

@Kris93

Trodde Killzone 2 var flyttet til 2009. Kansje jeg leste feil i forbi farten, uansett et spill som har mye å bevise, siden Killzone ikke akkurat var noe mesterverk. I allefall ikke for min del.

Og de fleste andre der ser og ut som 2009 releases. Vist du leser om igjen spør jeg om 2008.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en PlayStation 3 nå som Metal Gear Solid 4 nermer seg.

Men lurer litt på, hva mer er det i 2008 som er bare for PS3?

Jeg har alerede 360, og kommer til å kjøpe alle spill som er til begge til 360, fordi de fleste jeg kjenner har en 360, og achivements(Kansje en dårlig grunn for noen, men jeg synst det er greit med noe ekstra)

Jeg har sett litt rundt, men finner bare Little Big Planet(som jeg ikke har noen interese for akkurat nå siden det minner om en level editor eller noe i den duren), og Haze, Haze prøvde jeg en demo av, og likte det ikke.

Så det jeg lurer på, hva venter på meg etter Metal Gear Solid 4? Jeg tror nok MGS4 er grunn nok aleine til å rettferdig gjøre kjøpe av en PS3, men alltid greit med bonuser ;)

God Of War 3, GT5P, MGS4, LittleBigPlanet og Uncharted 2? er ekslusivt til ps3 og er gode titler som vel kommer ut i år. Gud vet om det kommer eye toy eller buzz?

Du har også andre spill som kom i fjor som Uncharted og Ratchet & Clank for å nevne noen som er gode ekslusive spill til ps3.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
@Kris93

Trodde Killzone 2 var flyttet til 2009. Kansje jeg leste feil i forbi farten, uansett et spill som har mye å bevise, siden Killzone ikke akkurat var noe mesterverk. I allefall ikke for min del.

Og de fleste andre der ser og ut som 2009 releases. Vist du leser om igjen spør jeg om 2008.

Stemmer at Killzone 2 kommer i 2009. Det samme gjør flere av de andre spillene i lista hans. Hva med Resistance 2? Tror det kan bli veldig bra. Spesielt multiplayeren virker svært lovende. Har i motsetning til deg virkelig tro på Little Big Planet. Tror det kan bli et kjempespill!

Lenke til kommentar
@Kris93

Så ikke at du skrev 2008. Mange av de jeg skrev kommer i 2009

Lenke til kommentar
@Kris93

Stemmer at Killzone 2 kommer i 2009. Det samme gjør flere av de andre spillene i lista hans. Hva med Resistance 2? Tror det kan bli veldig bra. Spesielt multiplayeren virker svært lovende. Har i motsetning til deg virkelig tro på Little Big Planet. Tror det kan bli et kjempespill!

Det er ett spill som jeg ser frem til. Spillte en del Fall of Man hos en kammerat. Likte det.

Så 2 skal jeg ha, men er usikker på når det kommer. Little Big Planet ser greit nok ut det, men ikke for meg. Men er egentlig ikke så nøye, har en 360 og Wii i tillegg, på 360 har jeg jo Too Human, Fable 2, og Gears jeg ser frem til. PÅ Wii... not so much. Lurte på om jeg skulle selge den.. men endte opp med at jeg sikker bare pakker den ned som med alle andre gamle konsoler jeg har. 2 får vel egentlig være nok når jeg får PS3 i tillegg, litt mer av min type spill på den enn Wii.

Spørsmål til, angående Online. det var en av grunnen til at jeg ikke kjøpte den i starten. Mye dårlig rykte, og det jeg hadde prøvd var ikke helt suksessfult for meg. Er den forbedrett i forhold til la oss si 6 mnd tilbake? Online er noe som er ganske viktig for meg. Ikke et must, siden den har Metal Gear Solid 4, men en grei bonus vist der er flotta greier nå.

Bare glad for at jeg ikke blir beskylt for å være en Xbox Fanboy her som på alle andre utenlanske forumer bare fordi jeg eier en 360, og lurer på ting om PS3 før jeg skal kjøpe enn.

Endret av kleppemeister
Lenke til kommentar
Uncharted, ratchet and clank og heavenly sword er jo også 2 eksklusive spill som er verdt å ha som allerede er ute. Kjøp de i den rekkefølgen som de står i.

Tror det blir 3 eksklusive spill ;)

Men uansett, ikke noe intersse for noen av de(Har spill gjenomm Uncharted hos en kamerat) men Ratchet og Heavenly sword er ikke helt min type spill. Men usansett, er ikke så nøye lengre, har bestillt den, og venter på MGS4. Har 360 og, så jeg skal nok klare meg uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...