Drix1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han har snakket tildigere ved flere annledninger at han føler det er mer som skal fortelles i Kill Bill universet, og har vel snakket måde om en oppfølger og en som tar handlingen fra før 1'ern. Likte godt begge filmene, så sier ja takk begge deler! Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den dagen han lager Inglorious Bastard kan jeg begynne å tro at han vil lage Kill Bill vol. 3. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ny Kill Bill film Produsenten Bennet Walsh har bekreftet at det er blitt skrevet et utkast til ikke bare en, men faktisk to nye «Kill Bill»-filmer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor står det ikke noe om dette andre steder? Har kun lest om det på norske nettsteder. Og om det er sant hadde det vært en rimelig stor nyhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis dette er sant så er det årets nyhet. Herregud så fett. Når sant skal sies så har jeg mine tvil. Jeg venter fortsatt på Inglorious Bastards og martial arts homage signert Quentin. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 tja likte kill bill 1 og 2 veldig godt så hvorfor ikke bringe nr 3 også. Altho Bill is dead så finner dem nok på noe å lage handling ut av Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Tok en rask søk på imdb,com og fant Kill Bill, Kill Bill 2, To kill a mockingbird, A time to kill, A view to a kill og, øh, Bill and Ted's excellent qdventure (?). Det står ingenting om Kill Bill 3 eller en Kill Bill spin-off. Jeg vil gjerne ha flere Kill Bill filmer om de blir som den første (sovnet i den andre), men han har jo snakket om Vega Brothers (Vincent Vega fra Pulp Fiction og han fra Reservoir Dogs) og Inglorious Bastards remaken ganske lenge uten at noe har skjedd, så jeg ville ikke akkurat talt dagene til neste Kill Bill. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Så vidt jeg kan se, så er alle kildene bare spekulasjoner rundt en eller flere oppfølgere. Og det står heller ingenting på de større nettsidene om noe offisielt. De fleste kildene er jo faktisk norske nettaviser. For meg virker det urealistisk at disse skal få bekreftelsen før for eksempel Variety som ble nevnt tidligere. Selv mener jeg at det ikke burde komme flere Kill Bill filmer. Jeg vet selvfølgelig at det kommer til å være bra laget. Men jeg klarer ikke å unngå å tenke meg at dette bare er for å melke kuen enda litt til. De interessante rollefigurene hadde en tendens til å dø, så det er ikke mye å gå tilbake til heller. Men hevnet på morens drap i første Kill Bill, er i det minste et bra plot. I stedet for Kill Bill, vil jeg heller ha Inglorious Bastards laget. Vi trenger ikke enda en film som Tarantino fikk bevist at han kunne lage. Inglorious Bastards vil være noe nytt og forfriskende. La oss heller håpe på at Tarantino fullfører Inglorious Bastards før noen andre prosjekter. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Inglorious Bastard noe nytt og forfriskende? Du har fått med deg at det er en remake? Jeg vil ikke ha mer Kill Bill, men jeg kan gjerne ha en og annen film i samme univers, som den Vega Brothers filmen som foregår i universet til både Reservoir Dogs og Pulp Fiction uten å ha noe med de to filmene å gjøre unntatt de to hovedpersonene. Når det gjelder et plot i Kill Bill 3 kan det jo diskuteres. Det første som slår meg (og de fleste andre) er at hun ungen venter til hun er voksen og tar hevn på The Bridge. Tittelen vil vel da endres til Kill The Bride i stedet for Kill Bill, så det blir ikke en direkte oppfølger. Men hva vil plottet være bortsett fra det? Bill hadde jo en hel gjeng som ble avlivet en etter en, men The Bride var jo alene hele veien (med mindre hun nye jakter på han som trente henne, selvsagt). Det kan kanskje bli litt vel lite action. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 At den er en remake (og da _løst_ basert og sannsynligvis helt ulik originalen) betyr ikke at den ikke blir ny og forfriskende. Det blir for tåpelig å late som dette blir en remake i samme stil som The Ring, da den tydeligvis vil minne mer om The Thing. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den filmen hadde jeg sett. Heck, jeg kunne hjulpet med finansieringen. Jøss. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Inglorious Bastard noe nytt og forfriskende? Du har fått med deg at det er en remake? Jeg vil ikke ha mer Kill Bill, men jeg kan gjerne ha en og annen film i samme univers, som den Vega Brothers filmen som foregår i universet til både Reservoir Dogs og Pulp Fiction uten å ha noe med de to filmene å gjøre unntatt de to hovedpersonene. Når det gjelder et plot i Kill Bill 3 kan det jo diskuteres. Det første som slår meg (og de fleste andre) er at hun ungen venter til hun er voksen og tar hevn på The Bridge. Tittelen vil vel da endres til Kill The Bride i stedet for Kill Bill, så det blir ikke en direkte oppfølger. Men hva vil plottet være bortsett fra det? Bill hadde jo en hel gjeng som ble avlivet en etter en, men The Bride var jo alene hele veien (med mindre hun nye jakter på han som trente henne, selvsagt). Det kan kanskje bli litt vel lite action. Tror dere misforstår hva jeg mente. Jeg mente at det blir nytt og forfriskende fra Tarantino's side. Vi har ikke sett noe lignende som Tarantino har regisert tidligere. Dessuten så har jo Tarantino en ganske unik stil, så det vil gjøre filmen "orginal" i seg selv til tross for at det er en remake (om det var forståelig?). Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 hevn på The Bridge. Tittelen vil vel da endres til Kill The Bride i stedet for Kill Bill, så det blir ikke en direkte oppfølger. Men hva vil plottet være bortsett fra det? Bill hadde jo en hel gjeng som ble avlivet en etter en, men The Bride var jo alene hele veien (med mindre hun nye jakter på han som trente henne, selvsagt). Det kan kanskje bli litt vel lite action. I og med at Pai Mei allerede er død ville vel det bli en forholdsvis kort jakt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nok en kilde, http://www.aftenbladet.no/underholdning/fi...ticle639607.ece Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvorfor vet relativt "små" aviser om dette og ikke de mer kjente publikasjonene innenfor underholdning, og da spesielt film? Det virker helt ulogisk for meg at Tarantino, eller noen andre skal ha gått til norske aviser med denne nyheten. Det henger ikke på greip. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Kanskje de bare tar etter hverandre? Er litt pussig ja. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hevn på The Bride. Tittelen vil vel da endres til Kill The Bride i stedet for Kill Bill, så det blir ikke en direkte oppfølger. Men hva vil plottet være bortsett fra det? Bill hadde jo en hel gjeng som ble avlivet en etter en, men The Bride var jo alene hele veien (med mindre hun nye jakter på han som trente henne, selvsagt). Det kan kanskje bli litt vel lite action. I og med at Pai Mei allerede er død ville vel det bli en forholdsvis kort jakt Tja, The Bride var jo vel mer eller mindre død hun også en del ganger, men det stoppet henne ikke. Ellers er det jo mulig hun har overtatt for Pai Mei og begynt å trene egne studenter, så vi får vel et blodbad likevel. Jeg bare håper det blir mer "kill" og mindre "bill" denne gangen, slik som i den første. Den andre var bare kjedelig. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hevn på The Bride. Tittelen vil vel da endres til Kill The Bride i stedet for Kill Bill, så det blir ikke en direkte oppfølger. Men hva vil plottet være bortsett fra det? Bill hadde jo en hel gjeng som ble avlivet en etter en, men The Bride var jo alene hele veien (med mindre hun nye jakter på han som trente henne, selvsagt). Det kan kanskje bli litt vel lite action. I og med at Pai Mei allerede er død ville vel det bli en forholdsvis kort jakt Tja, The Bride var jo vel mer eller mindre død hun også en del ganger, men det stoppet henne ikke. Ellers er det jo mulig hun har overtatt for Pai Mei og begynt å trene egne studenter, så vi får vel et blodbad likevel. Jeg bare håper det blir mer "kill" og mindre "bill" denne gangen, slik som i den første. Den andre var bare kjedelig. Den første som var best? Det var vel som action film du mente det? Det er jo i den andre filmen at det kommer litt kjøtt på beina. Rollefigurene får faktisk litt dybde i forhold til å være like dyp som en teskje. nei, oppfølgeren var bedre i mine øyne. Men den første har sine øyeblikk den også. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg liker også toern bedre enn enern. Men så foretrekker jeg også spaghettiwestern over martial arts. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den første var brutal, hjernedød action fra start til slutt uten noe særlig av pauser. Slike filmer av bra kvalitet blir nok ikke laget mer, så det er forfriskende når det først kommer noen. Del 2 var ikke så dårlig i grunnen, men for tradisjonell. Vi har liksom sett det meste før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå