meg9907 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Yo guys er 15, og skal få meg en lett mc problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal ha...en chopper eller en sports sykkel (125) hva syntes dere??... ¨...bør jeg vente till slutten av sommeren eller høsten før jeg eventuelt kjøper en?? (pris) please help me Endret 15. mai 2008 av Skagen Smilies. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) jeg ville personlig valgt en sport, fordi jeg liker 2-takt mer en 4-takter og chopper er 4-takt. Og synes det ser bedre ut med en sport og når du skal kjøpe sykkelen, ville ventet til du har lappen, utrolig lett og kjøre uten lappen da og hvis du blir tatt er det surt Endret 14. mai 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) takk,,, jeg vil helst kjøpe sykkel før jeg får lappen... kan jo tross alt øvelseskjøre etter trafikalt grunnkurs Er enda ikke sikker på hva jeg skal ta...jeg trenger sterke argumenter Endret 17. mai 2008 av meg9907 Smilies. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er du på utkikk etter da? Komfort? Fart? Hestekrefter? Leikesykkel? Kjøre i byen eller på landet? Du må skrive litt om hva du er på utkikk etter... Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg er på utkikk etter noe kult, som jeg kan ta meg skikkelig ut på er påutkikk etter komfort, utseende vil bruke den til/fra skole/jobb og turer. Endret 15. mai 2008 av Skagen Smilies. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror egentlig ikke du får noen spesiell lettsykkel så du kan ta deg ut med for 30.000, de har som regel en skramme eller to. Hva med Cagiva Mito? http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=132...s=11&tot=18 Eller en Honda NSR, komforten er ikke den beste, men den er overlevelig http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=134...os=5&tot=47 Eller, hvis du virkelig vil skille deg ut; Qingqi-politiet :!: http://www.qingqi.com.cn/en/mtc2.asp?least=88&four=107 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Et par innlegg har blitt slettet grunnet brudd på retningslinjene #9. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Samtidig vil jeg minne om hva nettikette sier om overdreven bruk av smilies. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror egentlig ikke du får noen spesiell lettsykkel så du kan ta deg ut med for 30.000, de har som regel en skramme eller to. Hva med Cagiva Mito? http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=132...s=11&tot=18 Eller en Honda NSR, komforten er ikke den beste, men den er overlevelig http://finn.no/finn/mc/object?finnkode=134...os=5&tot=47 Eller, hvis du virkelig vil skille deg ut; Qingqi-politiet :!: http://www.qingqi.com.cn/en/mtc2.asp?least=88&four=107 Cagiva'en du linker til er på 40 hester, med lett mc kan du kun ha opptil 15 hester.... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 det er sikker skrive feil fra eier eller så er den trimmet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Cagiva'en du linker til er på 40 hester, med lett mc kan du kun ha opptil 15 hester.... Du får ikke en Mito opp i 40 hk, så selger er nok ikke særlig seriøs på den biten. Kjøp en RS eller Mito er mitt tips. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 takk,,, jeg vil helst kjøpe sykkel før jeg får lappen... kan jo tross alt øvelseskjøre etter serfikalt grunnkurs Er enda ikke sikker på hva jeg skal ta...jeg trenger sterke argumenter Serfikalt grunnkurs? Tror du mener traffikalt grunnkurs. Måtte bare kommentere det. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 lol takk :!: sef mente jeg det...lol Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 takk,,, jeg vil helst kjøpe sykkel før jeg får lappen... kan jo tross alt øvelseskjøre etter serfikalt grunnkurs Er enda ikke sikker på hva jeg skal ta...jeg trenger sterke argumenter Serfikalt grunnkurs? Tror du mener traffikalt grunnkurs. Måtte bare kommentere det. Siden vi er i gang med å rette på hverandre... Han mente nok trafikalt, ikke traffikalt, grunnkurs Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 takk,,, jeg vil helst kjøpe sykkel før jeg får lappen... kan jo tross alt øvelseskjøre etter serfikalt grunnkurs Er enda ikke sikker på hva jeg skal ta...jeg trenger sterke argumenter Serfikalt grunnkurs? Tror du mener traffikalt grunnkurs. Måtte bare kommentere det. Siden vi er i gang med å rette på hverandre... Han mente nok trafikalt, ikke traffikalt, grunnkurs Jeg vet at det bare skal være en f i trafikalt grunnkurs men automatisk skriver jeg to Husker som oftest og rette på meg selv xD Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 takk,,, jeg vil helst kjøpe sykkel før jeg får lappen... kan jo tross alt øvelseskjøre etter serfikalt grunnkurs Er enda ikke sikker på hva jeg skal ta...jeg trenger sterke argumenter Serfikalt grunnkurs? Tror du mener traffikalt grunnkurs. Måtte bare kommentere det. Siden vi er i gang med å rette på hverandre... Han mente nok trafikalt, ikke traffikalt, grunnkurs Jeg vet at det bare skal være en f i trafikalt grunnkurs men automatisk skriver jeg to Husker som oftest og rette på meg selv xD Det du nok mener er at du stort sett husker å (ikke og) rette på deg selv Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kjøp Aprilia RS125. Får en strøken en til 30k. jeg gjorde som deg, og jeg angrer ikke (Y) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 SPORT!! Er selv på utkikk etter sykkel oog tror det falle på RS 125 her. . Er a8 men er litt mye styr med alt dette om 34 hk max osv. . Min mening: chopper er bare stygt men det er min mening, andre kan like det om de ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå