omfgusjsuki Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg begynner snart på videregående, og trenger derfor bærbar pc. Tilbudet fra komunnen var ikke noe særlig for meg. Derfor bestemmer jeg meg får å kjøpe egen pc. Den skal holde: Bra til skolebruk Bra surfe hastighet(spiller online spill) Rask Kommer sikkert til å game litt også(cs/farcry) Det jeg nå trenger er: En bærbar som har alt dette over, og et sted å kjøpe den=) Noen som har noen forslag til meg? Takk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dell XPS m1530 er verdt en titt. Hva slags skjermstørrelse ønsker du? Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Dell XPS m1530 er verdt en titt. Hva slags skjermstørrelse ønsker du? Det er ikke så farøig med størrelse på sjerm... Som du ser skal den bli mest brukt til skole. Ellers surfing og spill på nett... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kun spill på nett? Hvis det trenger du virkelig ikke bruke 10.000 kr på den. Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Kommer sikkert til å game litt også(cs/farcry) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Da tror jeg XPS'en vil være fin, hvis ikke du synes den er for tung. Lenke til kommentar
omfgusjsuki Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Da tror jeg XPS'en vil være fin, hvis ikke du synes den er for tung. Har sett emg ut en pc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34863...led#ProductTabs http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36159%3br:pg Dette skal være de samme pc'ne? Men med en prisforkjell på ca. kroner 1000,- Er dette en fin pc for skole og surf? Og er den bra nok for spill som Farcry, Counter-Strike 1.6, Counter-Strike Source? Skolen aksepterer private pc'r, med ETT krav; Operativsystem: Windows Xp Proffesional ELLER Windows Vista Buissnes. Er det noe forkjell ved Windows Vista Buissnes OG Windows Vista Home Premium, som kan forsake at denne PC-en ikke er i stand til å dekke skolens krav? Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå