DHM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Prøvde meg på et portrett når jeg var ute med noen venner og grillet her om dagen, og kom frem til et bilde jeg ble rimelig fornøyd med. Første jeg kommer på, er at jeg skulle brukt en mindre blender (brukte f/2.8) så begge øynene var skarpe (det til venstre i bildet er litt uskarpt). All kritikk, positiv og negativ er velkommen. Endret 14. mai 2008 av DHM Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 fint portrett det.. var noe ujevn lys.. hvis lyset er skarpt og du skal ta den type portrett kan det lønne seg å få personen i skygge.. du kan også ev bruke vegger som kan reflektere sollys for jevnere lys. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Kan da og legge til at dette var et rimelig spontant portrett tatt i sola på en holme så lyset er ikke helt stabilt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan da og legge til at dette var et rimelig spontant portrett tatt i sola på en holme så lyset er ikke helt stabilt. Burde du heller prøve deg på å ta det i motlys med fillflash elns? Ville jeg gjort, ihvertfall =) Lenke til kommentar
DHM Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Kan da og legge til at dette var et rimelig spontant portrett tatt i sola på en holme så lyset er ikke helt stabilt. Burde du heller prøve deg på å ta det i motlys med fillflash elns? Ville jeg gjort, ihvertfall =) Mulig det. Hater flashen min, så prøver å bruke den så lite som mulig egentlig så tenker ikke engang tanken på å poppe den opp. Lette egentlig etter noen brukbare portretter, for litt personlig trening av redigeringen av portrett i PS som jeg ikke har vært så mye innom enda. Kan legge opp originalen om det er ønsket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå