hda Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 lurte på om det var noen kjentfolk her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 lurte på om det var noen kjentfolk her. Hvis det var det du lurte på, så er den overskriften rimelig ute på jordet. Hadde vært fint om du kan fikse det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 :/,, gikk glipp av den originale overskriften, hva var den a? Lenke til kommentar
hda Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 endret - df2 - evt df/dflw/dftfd/dfbhd demo til: Noen som spiller - df2 - evt df/dflw/dftfd/dfbhd demo Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja jeg spiller ern del DFLW og DF TFD men har desverre rotet bort cd`n med DF 2 på Lenke til kommentar
rks Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Spiller endel DFTFD ja..... Har spilt hele serien. Noen som har sett Black Hawk Down i hyllene? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Spiller DF:LW så ofte jeg kan... Det er yndligsspillet mitt til PC... Lenke til kommentar
rks Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 noen som er medlem av en klan e.l.? Spiller dere på Novaworld? Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg spiller på novaworld, (ikke noe klan)... Får ikke tid til å spille så ofte.... Men er med hvis noen vil spille en runde... Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har spillt i clan ja D.S.R i 1.5 år er med på en runde jeg send en pipp på icq eller msn WWW.dirtysniper.com Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er D.S.R norsk? Så sånn ut mener jeg... Det er dumt at jeg ikke har Internet hjemme. Da kunne jeg spillt mye mer. Men noen fredager er jeg på novaworld... Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er D.S.R norsk? DSR er helnorsk ja Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 spilte i min tid DF1 og DF2... har enda cd`ene her et sted... Bare å gi beskjed om dere vil spille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå