kymy Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hei Var en runde etter jobb inatt, skulle fange et annet motiv, men det ble ikke bra. Dette dukka imidlertid opp.Det var ikke helt enkelt å få bildet i vater uten en slik på stativet,forgrunnen har jeg ryddet unna ( ble for mye surr i vannspeilet). Kompenserte litt for enderex, ellers bare småtteri. Bruker Zoom Browser til redigering. EXIF 8\3,5 iso 80 WB auto, stativ Alle innspill taes mot med takk. Kyrre Endret 14. mai 2008 av kymy Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Pent, men litt kjedeleig, mørkt, og bredt. En litt lysere opplyst vei, og tettere crop hadde nok gjort det bedre. Lenke til kommentar
kymy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Hei olsen takk for svar. Jeg er enig i dine momenter, men prøvde litt redigering med dette i tankene og kom til at jeg ikke fant noe godt motiv. Jeg synes det fungerer dårlig når bygningen i forgrunnen dekker deler av aleen. Noen ganger er det bare ikke godt nok. Ha en god dag. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei noen ganger funker det ikke selv om man følger alt av regler, eller ikke, noen ganger er det bare bomskudd. Alle får de, er bare det at ikke alle viser de fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå