Gå til innhold

Synk med Outlook - "avanserte" avtaler - Ikke smartphone.

Anbefalte innlegg

Ser etter en tlf til pris rundt 2000,-

Eneste krav er at den må kunne synkroniseres med Outlooken. Både min private hjemme som inneholder enkle avtaler og den på jobb som har avtaler som repiteres og avtaler med lister over deltakere og mailadresser, lister over tema og gjerne vedlegg i tillegg.

Ønsker ikke noen smartphone!

Prøver å gå på mobilebutikker for å få råd, men de kan jo kun sin egen fortjeneste på telefoner så det har jeg gidd opp!! (Arg)

Noen som har noen formening om hvilken tlf som er telefonen for meg?

Har sett på SE K660i, men kan ikke finne ut om denne tar avanserte avtaler med vedlegg...

Takker for hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg Nokia E51! Har den selv og er utmerket fornøyd med den.

Jeg bruker den til å synce avtaler, kontaktliste etc over til PC enkelt! Det som er ganske bra med telefonen er at den har innbygd WLAN, kan dermed surfe gratis på mange plasser der det er åpen wlan som er lett å finne. Pluss at den er lett å lese epost og slikt. Det som jeg liker best er at den viser frem avtaler og slikt på selve hoveddisplayet. Viser frem de avtalene som nærmer seg, lett å holde deg orientert! Den er også robust og fin. Enkle taster å betjene. En av de beste enkle buisness mobilene som finnes. Den har også 2megapixel cam som du kan ta enkle bilder med når det er nødvending.

Den har også lang batterilevetid med tanke på alle funksjoner mobilen har.

Det er nok en smartmobil, men en enkel smartmobil som lett å bruke og masse nyttige funksjoner til en veldig god pris! Og ikke minst framtidsrettet, holder i mange år.

Når du tenker på pris så koster den ca.2300kr uten abo.

Det jeg anbefaler deg er å kjøpe den hos netcom.no med supertalk abo med NYTT mobil nr. Telefonen selges nemlig ulåst hos netcom.no(kun på nett). Mobilen vil da koste deg 790kr(ink frakt) deretter så betaler du 129kr/mnd i 1år. Du kan da bruke hvilken som helst abo/simkort i mobilen, siden den er ulåst. Det har jeg gjort, betaler kun faste avg. til Netcom og bruker Chess premium på mobilen. Fin og og billig mobil! :D

forskjellige tester av mobilen

Endret av Adda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...