Vegard_Haug Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Juniutgaven av Game Informer avslører Guitar Hero-innovasjoner. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jaha? Trodde de kalte det Rock Band jeg. Men låtkomponering høres tøft ut. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Gah, dette blir bare rot syntes jeg. Guitarhero har vært perfekt for vedkommende, hvorfor må de rote det til? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Blir ikke Rock Band utviklet av samme selvskap elns? I så fall skjønner jeg ikke helt vitsen med dette. Blir litt for mye virker det som. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korleis kan dei kalle det Guitar Hero om det er med bass, trommer og vokal? Frykta dette ville skje, dei kunne heller laga Guitar Hero IV i same stil som GH2 og GH3 og heller laga eit anna spel, Band Hero elns. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korleis kan dei kalle det Guitar Hero om det er med bass, trommer og vokal? Det vil ikke være vocal i GH4. Men uansett, synes de burde holde seg til gitarer. Det burde jo være en viss forskjell på GH og Rock Band. Hadde vært fett om det hadde fulgt med 2 gitarer og at det blir enda større fokus på co-op. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vil ha muligheten til å customize gitaren min. Da snakker vi om ingame-gitaren. Du får en blank gitar å jobbe på og så kan du legge på former og ting i alle mulige farger, litt sånn som bilpimpinga i Forza 2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Korleis kan dei kalle det Guitar Hero om det er med bass, trommer og vokal? Det vil ikke være vocal i GH4. Jo, det er kun eigenkomponerte låter du ikkje får vokal på. Som mange forventet får Guitar Hero IV nye instrumenter. Utvalget blir visstnok trommer, rytmegitar, bassgitar og mikrofon [...] Guitar Hero IV skal også gi deg muligheten til komponere din egen låt, men detaljene rundt dette er få. Du kan ikke kjøre vokal i disse låtene og må nøye deg med instrumentene. Endret 14. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Trommer og mikrofon i Guitar Hero? Jaja... La oss spille hockey i FIFA Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg gleder meg bare til nye sanger. Alt det andre de slenger inn blir litt feil som flere påpeker. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bare de holder koken oppe på gitar-delen er det bare hyggelig at de slenger inn flere finesser synes nå jeg. Forhåpentligvis slipper jeg å kjøpe nye gitarer til dette spillet så det blir en fin erstatning for Rock Band. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er digg at de endelig åpner for selvkomponerte sanger. Jeg håper at Guitar Hero fansen oversvømmer databasen med spillmelodier. Hvem vil vel ikke ha en Guitar Hero versjon av Mute City eller Big Blue fra F-Zero? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 AC/DC FOR THE LOVE OF GOD!? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er enig med at det blir rotete med både trommer og vokal i Guitar Hero,men men... Dette blir nok et must have for meg siden Linkin Park er med Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 1. Jeg trodde dette ble hetende Rock Band og ikke Guitar Hero IV. 2. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor et av de nye "instrumentene" er mikrofon og ikke keyboard/synth! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, hvorfor må vi på liv og død synge? Det holder med Singstar. Gi meg heller synth! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, hvorfor må vi på liv og død synge? Det holder med Singstar. Gi meg heller synth! Enig. Skikkelig dritt. Er det fordi jentene nå ikke lenger må se på når vi gutta spiller? Bare de som spiller Singstar uansett. Menne for å svare helt seriøst så er det vel fordi et band uten vokalist ikke er så veldig mye band, og det heter jo Rock Band ... Selv om de fleste sikkert kommer til å drite i å synge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det finnes nok dei som syng og, men eg trur dei fleste lar mikrofonen ligge. Eg hadde helst sett både RB og GH4 utan vokal, men sånn gjekk det jo ikkje. Eg antar du må velge vokal for at den faktisk skal være der, så det er ikkje noko karriereopplegg som er avhengig av at du brukar mikrofon og? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Problemet med det å synge er jo at det er en del stor forskjell mellom å faktisk måtte synge rent, enn å bare trykke på de fem knappene. Synger du ikke fint, så kan faktisk hele sangen ødelegges, og, dette gjelder ihvertfall meg, jeg hadde aldri tørt å sunget foran vennene mine! Nei, da skal mikrofon heller være valgfritt syns jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Å mestre gitar, bass og trommer er og noko alle kan klare med litt trening. Å synge reint er ikkje like fort gjort. No veit eg ikkje kor følsomt spelet reagerer på frekvensar, mogeleg dei har lagt lista sånn at du kan synge litt falskt her og der og likevel klare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg