Neddo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hei fekk nettopp eit veldig godt tilbud på ein bærbar pc MSI GX600. Den kosta 14990,- og eg skulle få den får kr 9800,-. Den er heilt ny og ikkje opna og, fekk tilbude igjen om ps. Har ikkje bestemt om eg skal kjøpe den trenger ikkje bærbar men kansje kjøpe den og slege den vidare og få 11-12000,- eller noke sant. Er det ein greie pc noke problem med og slege den vidare? Lure litt på og seie nei 9800,- er mykje penger sjølv om det er eit ekstremt bra tilbud Endret 15. mai 2008 av Neddo Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 skal du spille på den? isåfall vil den ikke greie kjøre tunge spillsom crysis på high.. hvis du skal spille crysis, vil du nok kjøre det på low/medium.. men du vil kunen kjøre COD4, CSS og 1.6 fint Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvis du har noen som vil kjøpe den av deg, så er det bare å kjøpe da. Ulempen er at de som kjøper den av deg mister forbrukerrettigheter som 14dagers returrett og sånne ting, samt at garanti/reklamasjon kan bli trøblete siden den er kjøpt i en annen persons navn. Og pc'r faller fort i pris, så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke bestilt før du har funnet ny kjøper Lenke til kommentar
magneman Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Prisen på bærbaren der, selv på tilbud høres ikke ut som tilbud. Ville ikke en gang kjøpt den der selv om prisen er mye lavere enn normalt, lite for pengene. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Eg takka nei til tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå