CrazyAir Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg bruker veldig mye av min tid public på deres dd2 server. Lurte på om det var muligheter for å få admin her. Er admin på KON som dere sikkert kjenner, men her er alt begynt å bli inaktivt så deres server er den jeg bruker mest. Er også admin på Crazyclan.net Deathmatch d2 only sponsor: Gamerservers.net som er ranket som server 14th i verden av 33tusen servere av serverspy.net . Er med i clan: www.crazyclan.net. MvH Crazy | Air / Crazy | AirCrazy Lenke til kommentar
CrazyAir Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Steam id: STEAM_0:0:9041025 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tipper nok ikke at du får det, men skal alldri si alldri Good Luck Lenke til kommentar
CrazyAir Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Tipper nok ikke at du får det, men skal alldri si alldri Good Luck La oss håpe Det er jo stort sett ikke admins der, og jeg synest de trenger flere. :) Lenke til kommentar
CrazyAir Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 15, oppfører meg ikke som en på innternett.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Her er framgangsmåten for å søkje om å bli admin: Q: Jeg ønsker å bli adminA: Vi er stadig på utkikk etter admins som kan bidra til å skape et hyggelig miljø på serverne. Ønsker du å bidra sender du en kort søknad til enten the Stig eller X-ray med litt info; navn, alder, steam-ID samt noen få ord om hvorfor du blir en god admin. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829182 Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du kan sende admin-søknad til [email protected]. I forbindelse med nytt serveroppsett så vil det bli rekruttert en del nye admins til alle game-serverne til gamer.no. Forhåpentligvis er nytt serveroppsett rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar
Jan-Kristian Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Heisann. Har spilt en del på dd2 servern på css i det siste,det burde komme noen Admin som kan rydde opp når det blir useriøst,Var å spillte nå netopp å da var det noen som bare for å tok Team flasher og noen team killing,det er ganske frustrerende å spille da. Er det mulig å kunne få noe sånt til?? Lenke til kommentar
General_SNUS Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 På tide at noen admins tar turen innom dd2 server, har aldri opplevd så mye cheating som i kveld. At alle uten den som cheater må stemme for å kicke/banne fungerer bare ikke. Alltid fire-fem som ikke gidder. Denne spilleren (http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php?mode=playerinfo&player=20158) har cheata i hele kveld og det har vært komplett umulig å få han bort! Admins må være mer synlig, eller få nye! Lenke til kommentar
Fryseboks^ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 På tide at noen admins tar turen innom dd2 server, har aldri opplevd så mye cheating som i kveld. At alle uten den som cheater må stemme for å kicke/banne fungerer bare ikke. Alltid fire-fem som ikke gidder. Denne spilleren (http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php?mode=playerinfo&player=20158) har cheata i hele kveld og det har vært komplett umulig å få han bort! Admins må være mer synlig, eller få nye! Er ikke du admin da?.. Og han du har linket til er jo "general snus e på jobb".. Skjer a?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg