PoL-E Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvordan installerer jeg WinXP på en bærbar uten å bruke cd-boot? Kommer nemmelig ikke inn i BIOS'en på maskina å dermed får jeg ikke byttet boot-sekvensen. Ein kamerat har gjort det tidligere for meg, og han gjorde det via I386-mappa på XP-cden. Tenkte jeg skulle prøve det også, men da jeg sjekka directory, viste det seg en umenskelig mengde med filer.. Er det noen her som kan spare meg litt tid med å se igjennom hver eneste fil, å si meg hvilken kommando som starter installasjonen? Takker på forhånd Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Lag den bootbar du.... http://www.thetechguide.com/win2kbootcd/ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Diskett! Eller kjør winnt i /I386 mappen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Faen da. Sånn går det når man ikke leser ordentlig. Men det er litt lurt med smartdrv.exe da. Ellers så går det desverre Ubertregt ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå