Syar-2003 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det går også an å bruke "hue" , og selfølgelig "ha lest" alle innleggene i tråden. Den eneste som har nevnt ordet "beta" er sam_oslo. Aka' kommentaren er rettet til ham... Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Med F8 i starten går det an å velge safemode VGA.Da laster windows uten produsent spesifikke grafikk kort drivere , kun med OS standard VGA drivers. Da kan man avinstallere de som er bedritne. Prøv det... Ja altså, å få dem avinstallert var ikke problmet. Men jeg MÅ ha dem for å spille. Så nå venter jeg bare på nye deler, så skal vel saker bli så fint. Lenke til kommentar
Nevrosert Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) så det er sånn at man MÅ ha nytt skjermkort eller..? bildet har blitt flimrete, man ser små sjakkformasjoner i grafikken i spill på pc'en min. Jeg tror kanskje det har blitt overoppheta, men er ikke sikker. installerte nye drivere, fikk problem med at vista (32bit) krasja mindre enn 10 sekunder etter å ha åpnet skrivebordet etter reboot. har tatt systemgjenoppretting i sikkermodus, men vil veldig gjerne at spillene mine slutter å flimre... noen tips? edit: det er forøvrig nvidia 175.16 og 175.19 drivere jeg har prøvd å laste ned til mitt geforce 8600 gt sånn ser det ut på screenshot, litt vanskelig å se når bildet ikke er i bevegelse, men se bare på minimap'et her; Endret 6. september 2008 av Nevrosert Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 du kunne like greit lagd en ny tråd, den her begynner å bli et par måneder Uansett, tror det er noe hardware relatert med det der ja. Altså ikke programvare problem. Du kan jo alltids prøve å innstallere den driveren som fulgte med Grafikkortet og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå