Yteliss Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, har en Xbox 360, kjøpte den for en god stund siden. har ikke brukt den så mye men har hadd totalt 4spill tror jeg. Og alle disse spillene er blitt ødelagt. Kjøpte Halo 3 da det kom ut og etter noen dager blei det ødelagt. hadde løst å kjøpe GTA IV men er redd for at den skal ødelegge det også. Har ikke garanti på xboxn lengere heller. Men er det noe jeg kan gjøre for at dette ikke skjer? noen som har samme problemet? er ganske irriterende å ha en xbox som ødelegger spill etter noen dager. Takker for svar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hakke så mye greie på dette, men står xboxen i nærheten av en subwoofer eller noen høyttalere? Noen xboxer er bare crap som lager riper uten grunn, mens andre gjør det pga bevegelser. Du kan vel kanskje betale for en reperasjon? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) det var et annet tema om det her om boksen stod eller lå. prøv å legg den ned. hvis den allerede ligger, kjøp deg en ny dvd speller. husk 5 års reklamsjonsrett, skal vel være det på dvd spiller? Endret 14. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Den ligger. Har prøvd og la den stå men trur ikke det var noe forskjell. Og nei den ligger ikke nært en subwoofer eller høytallere. kan vel kjøpe ny dvd rom hvis jeg finner en rimelig en men takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå