abene Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Microsoft har lagt ut kritiske oppdateringer for Windows og Word. Les mer Lenke til kommentar
Professional Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan bruke firefox til å kjøre windows update med add-on Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 har ikke turt å kjørt windows update på flere uker jeg ^^ er det safe å ta update nå, med tanke på "føkka" oppdateringer for å si det slik? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kunne jo vært greit at hw.no hadde tatt en titt på nyheten og sagt at den ms oppdateringen, for jet database engine der, gjelder for pre-servicepack systemer. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 har ikke turt å kjørt windows update på flere uker jeg ^^ er det safe å ta update nå, med tanke på "føkka" oppdateringer for å si det slik? Sikkert blir det nok aldri.. Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kunne jo vært greit at hw.no hadde tatt en titt på nyheten og sagt at den ms oppdateringen, for jet database engine der, gjelder for pre-servicepack systemer. Så de som har servicepack 3 trenger ikke denne oppdateringen? *great* Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Får feilmelding når jeg prøver å installere service pack 3 gjennom windows update. irriterende. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hm, gjelder dette WinXP eller Vista? Eller begge deler? Kunne vært allright om artikkelen var litt mer nøyaktig.. Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Takk! Greit at det kommer opp her, fordi jeg har slått av automatiske oppdateringer ++ for å få max futt ut av maskinen! Hvem trenger notifier når man har HW.no? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kan bruke firefox til å kjøre windows update med add-on Supert! Dette har jeg aldri visst Takk for tipset. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor publiserer dere nyhetsartikler om Windows-oppdateringer? Brukerne får jo uansett disse installert på PC-en automatisk. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor publiserer dere nyhetsartikler om Windows-oppdateringer? Brukerne får jo uansett disse installert på PC-en automatisk. Er ikke alle som kjører automatisk oppdatering. Har vært en del rare oppdateringer fra MS i det siste. Hvis man venter til HW nevner det, har brukere meldt eventuelle feil, slik at man slipper dem. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvafforno? Slipper Microsoft oppdateringer som man ikke bør laste ned? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 ..Bare meg som synes det er underlig at man bruker en PowerBook eller MacBook Pro i illustrasjonsbilet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det bildet der er brukt flere ganger i Windows-relaterte artikler. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kunne jo vært greit at hw.no hadde tatt en titt på nyheten og sagt at den ms oppdateringen, for jet database engine der, gjelder for pre-servicepack systemer. Så de som har servicepack 3 trenger ikke denne oppdateringen? *great* Nettopp, så denne nyheten gjelder antageligvis for minoriteten av hw.no lesere. El. forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå