Gå til innhold

Hjelp for overoppeting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Dra ned på Clas Ohlson og kjøp en boks med CRC Dust Off, dette er ren luft på boks, som er kjekk til blåse rent i diverse pc komponenter og eventuelle andre ting. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg pleier å blåse i motsatt vei der lufta kommer ut, husk å slå av pc-en først! før du gjør dette. Deretter bruker jeg blåse i alle luftehull som jeg kan se.

NB: Du trenger ikke fullt trykk ut av boksen når du gjør dette, det skal litt til for å få bort oppsamlet støv, du blåser i små korte omganger. :)

Lenke til kommentar
Med trykkluft inn luftinngangene virvler man vel bare støvet opp, for så at det skal legge saeg nøyaktig samme sted igjen?

Ikke hvis du får blåst det ut ventilasjonsåpningene. Men det kan godt hende at støvet er så tykt at du ikke får blåst alt ut.

Lenke til kommentar
Har aldri helt forstått det med trykkluft.. Hører man skal holde viften i ro med en tannpirker e.l. Men støvet forsvinner jo ikke -- man blåser det jo bare rundt inni maskinen..? Hvordan kan det løse noe problemer?

Poenget er å blåse det ut lufteåpningene.

Lenke til kommentar
Har aldri helt forstått det med trykkluft.. Hører man skal holde viften i ro med en tannpirker e.l. Men støvet forsvinner jo ikke -- man blåser det jo bare rundt inni maskinen..? Hvordan kan det løse noe problemer?

Poenget er å blåse det ut lufteåpningene.

Er det sånn at man blåser inn der viften vanligvis blåser ut, og så skal støvet komme ut der viften vanligvis trekker inn..? (inn-ut-inn-ut.. skulle tro jeg snakket om noe annet. ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...