Allt í lagi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.gamereactor.no/anmeldelser/1137...ian+Adventures/ Nåh, ser da bra ut. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En anmeldelse av et MMORPG før det er i butikken tar jeg ikke seriøst, uansett hvor bra scoren er. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En anmeldelse av et MMORPG før det er i butikken tar jeg ikke seriøst, uansett hvor bra scoren er. Journalister får da alltid spill før release(?) Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det blir helt feil å anmelde et MMORPG uten at serveren er live og tusener av spillere er på for å gjøre Hyboria levende. Han må ha hoppet over flere viktige elementer i spillet som siege, PvP og raiding.. Tror du journalister har allerede levlet til 80 og utforsket hele spillet allerede? Endret 14. mai 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Det var en godt skrevet anmeldelse. Fint å lese at hun likte spillet såpass. Gleder meg til å lese hva hun skriver etter litt raiding, siege og pvp. Myagos: Om du hadde lest anmeldelsen så ville du sett at det vil være en "løpende" anmeldelse. Tipper det var skrivefeil men AoC går til level 80. Redigert: Om du ikke vil lese anmeldelsen så får du sitat her: Et onlinerollespill er i konstant utvikling, og derfor veldig vanskelig å anmelde. Denne omtalen er basert på spillets betaversjon, samt en grundig test av den ferdige versjonen av spillet på lukkede servere. Ettersom onlinespill utvikles konstant og påvirkes av brukerne som spiller det, vil Berit fortsette å spille Age of Conan:Hyborian Adventures etter at spillet har blitt lansert, slik at vi kan bringe dere nye inntrykk fra spillet etter at det er lansert. -Red. Endret 14. mai 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser lovende ut.. nå Er det ikke lenge til vi kan logge oss på og utforske hyboria selv Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei, beklager har rettet opp i feilen. Jeg har ikke lest denne anmeldelsen enda, ettersom jeg er redd for at dem kan inneholde spoilere som kan ødelegge for spillgleden min. Likevel synes jeg anmeldelser av beta og lukkede server vil gi et falskt inntrykk siden hele poenget med et MMORPG er å leve seg inn i en verden med tusenvis av spillere rundt seg. Når spillet er ute og anmelderne har spillt den ferdige versjonen grundig, skal jeg love lese dem. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Legg merke til navnet på anmelderen. Jeg ser en mulig sammenheng med Erling Ellingsen.. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Mm, de tre jeg hadde i troppen min i militæret var sikkert i slekt med samme Ellingsen de også Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Legg merke til navnet på anmelderen. Jeg ser en mulig sammenheng med Erling Ellingsen.. Det har du sannelig rett i! Men spillbransjen er biased hele veien, så, ikke annet å regne med Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Så feil kan en ta. Berit Ellingsen hadde et mer asiatisk utseende...var på nyhetene på NRK. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Erling Ellingsen ser da også litt asiatisk ut? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Denne mannen ser ikke asiatisk ut! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han minner litt om Mr. Lee, så muligens. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Nettopp det mener jeg også. En blek asiat, men de finnes vel, de også. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han ser absolutt ikke asiatisk ut. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fatter ikke hvordan dere kan mene at den lyserosa mannen ser ut som en asiater! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå