Gå til innhold

AoC: Første anmeldelse, av GameReactor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir helt feil å anmelde et MMORPG uten at serveren er live og tusener av spillere er på for å gjøre Hyboria levende. Han må ha hoppet over flere viktige elementer i spillet som siege, PvP og raiding.. Tror du journalister har allerede levlet til 80 og utforsket hele spillet allerede?

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Det var en godt skrevet anmeldelse. Fint å lese at hun likte spillet såpass.

Gleder meg til å lese hva hun skriver etter litt raiding, siege og pvp.

Myagos: Om du hadde lest anmeldelsen så ville du sett at det vil være en "løpende" anmeldelse. Tipper det var skrivefeil men AoC går til level 80.

Redigert: Om du ikke vil lese anmeldelsen så får du sitat her:

Et onlinerollespill er i konstant utvikling, og derfor veldig vanskelig å anmelde. Denne omtalen er basert på spillets betaversjon, samt en grundig test av den ferdige versjonen av spillet på lukkede servere. Ettersom onlinespill utvikles konstant og påvirkes av brukerne som spiller det, vil Berit fortsette å spille Age of Conan:Hyborian Adventures etter at spillet har blitt lansert, slik at vi kan bringe dere nye inntrykk fra spillet etter at det er lansert. -Red.
Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar

Hei, beklager har rettet opp i feilen. Jeg har ikke lest denne anmeldelsen enda, ettersom jeg er redd for at dem kan inneholde spoilere som kan ødelegge for spillgleden min. Likevel synes jeg anmeldelser av beta og lukkede server vil gi et falskt inntrykk siden hele poenget med et MMORPG er å leve seg inn i en verden med tusenvis av spillere rundt seg.

Når spillet er ute og anmelderne har spillt den ferdige versjonen grundig, skal jeg love lese dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...