ZnIpE Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vi er en nydannet Age of Conan Guild, som baserer oss mye på rollespilling og sosialisering. Fokus områdene til guilden ser ut til bli å konstruere og opprettholde en spiller-by, samt å delta i store mengder PvP action (Hørte jeg battlekeep? ). Målet er å bli en mellomstor guild, som kan dekke ett bredt spekter med ferdigheter og oppgaver, men ikke så store at man mister det "vennskapelige" preget som vi synes ett guild skal ha. Når det kommer til språk, så ønsker vi å være en internasjonal guild, da vi ser at mye av gleden rundt en MMO er å bli kjent med flotte nye folk fra hele verden. Engelsk er standard språk på forumet, og siden er også laget i henhold. Det finnes egne seksjoner på forumet hvor man kan snakke norsk med sine landsmenn. Vi ønsker tolerante, voksne spillere, som viser respekt for andre, og har gode sosiale egenskaper. Ikke noe krav om å være hardcore (men for all del, du er også velkommen). Vi sees i hyboria! -Z http://nullisecundus.mydeadplanet.com/ -Guild information- Name: Nulli Secundus Guildmaster: ZnIpE, Siomir Website: http://nullisecundus.mydeadplanet.com/ Server type: PVP-RP (RP-PVP) Currently Recruiting Endret 30. mai 2008 av ZnIpE Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Opptak fortsatt åpent, Vi tar imot Casual, såvel som Hardcore gamere. .og håper at alle skal kunne trives og ha det mye moro i Hyboria! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er dere ett RP guild sa du ? Skal dere spille på RP server eller ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Server listen er nå lagt ut; Auquilonia kommer til å føle Nulli Secundus vrede Aquilonia er en RP-PVP server i EU. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Mulig jeg hiver inn en søknad senere i dag. Blir nok en PvP-RP server på meg. Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Mulig jeg hiver inn en søknad senere i dag.Blir nok en PvP-RP server på meg. Hyggelig å høre. Gå med mitra. (se her er vi i RP mode med engang ) Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Nå som server-listene er lansert, kan jeg annonsere at vi kommer til å spille på: EU-Aquilona RP-PVP Det var jo kjempemange RP servere å velge imellom da Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Mulig jeg legger in en søknad høres gøy ut.. Er det servere som skal spilles så er det RP-PvP PS: ingen bilder i sigen Znipe Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sendte inn en søknad hos dere, virket som et lovende guild. Dessverre er gamle guildvenner og RL kompiser spredd over rene PVP servere, og jeg orker ikke det. Håper at en RP PVP server ikke har så masse griefere, og håper NS består hovedsaklig av "voksne" folk. Lenke til kommentar
ZnIpE Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Nå er medlemstallet vårt oppe i 50 stykk, og vi starter bygging av by denne helgen. En kan si at vi har fått utredet litt. og ledere i flere av de store guildene på serveren vår har begynt å anerkjenne Nulli Secundus som en ærefull og kraftig krigs-styrke. Slik vil vi fortsette det. og vi kommer til å holde godt med RP events, og oppfordrer alel våre medlemmer til å Rollespille mest mulig. dette gjør opplevelsen desto bedre! Velkommen inn. -Cassius Ignis Lenke til kommentar
NaU.ScRuCkY Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hei. Ser at dere er på samme server som meg.. hva med en liten guild allianse? Nick: proserpine ingame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå