Gå til innhold

AoC: Forhåndsspilling av AoC utsolgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Kan jo godt være at de ikke vil ha mange millioner av spillere den første dagen, og at de vil gjøre det litt eksklusivt for enkelte spillere. Tipper de har, og vil få nok penger.

Lenke til kommentar

De taper minimum 5 Euro * antall-folk-som-ikke-får-være-med.

 

Tipper det er noen tusen folk som står og venter nå..

 

Jeg forstår poenget ditt med å ikke å for fulle starter-soner (slik vi så med wow, for eksempel). Men siden første del av AoC er single player-ish, ser jeg ikke for meg det problemet. Alle som vil burde få lov å kjøpe den forhåndsspillinga.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hvis folk blir forbannet over slikt, så burde de la være å spille spill, og heller få se litt frisk luft. De må jo ha stoppet dette tilbudet en eller annen gang uansett. Enkelte overreagerter så sykt. Beklager, men enkelte hisser seg så fort opp.

 

Jeg skjønner at det er kjipt, men da kunne hvert fall butikkene sende ut kodene tidligere. Absolutt Spill sendte jo for 2 uker siden. Er for dumt at noen butikker sender ut i dag. De har jo hatt tilgang til kodene lenge, og de har valgt å drøye det. Mao, klag på de.

 

Igjen: Så var dette et begrenset tilbud, og hvis butikkene var trege med å sende ut, så er det alderles ikke Funcom sin feil, men butikken. Makan hvor folk finner på ting å klage på Funcom for. De har sagt det var begrenset tilbud, og da burde kundene mase på butikkene. Ikke bare sitte på ræva, og klage når de går glipp av tilbudet. Dere burde jo skjønne at når Funcom sier det er begrenset, og dere ikke har fått kodene 4 dager før det starter, at dere burde mase på butikken. Eller gjør dere virkelig ikke dette?

 

Edit: Ok, greit at man blir forbannet, men det er igjen - som sagt tidligere - butikkens feil at de er trege, selv om de vet at det er et begrenset tilbud.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg skjønner at det er kjipt, men da kunne hvert fall butikkene sende ut kodene tidligere. Absolutt Spill sendte jo for 2 uker siden. Er for dumt at noen butikker sender ut i dag. De har jo hatt tilgang til kodene lenge, og de har valgt å drøye det. Mao, klag på de.

 

Kodene er fortsatt verdt noe, du får jo en gratis mount til bruk senere i spillet.

 

PS: Jeg har ikke hisset meg opp. Men kan bli det hvis andre konstant mener at jeg er det. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Kodene er fortsatt verdt noe, du får jo en gratis mount til bruk senere i spillet.

 

PS: Jeg har ikke hisset meg opp. Men kan bli det hvis andre konstant mener at jeg er det. ;)

 

Jo, kodene er fortsatt verdt noe. Det er jo en positiv ting. Men du skjønner hva jeg mener? Når butikkene vet at det er begrenset, så burde jo de ta seg selv i nakken å sende ut kodene tidligere.

 

Dessuten, det med at noen var hissig, var ikke mente spesielt til deg, men generelt til de fleste som surer og ikke gir seg med det første. :) Hvis noen tar seg nært av dette; beklager.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Skjønner egentlig at folk blir litt forbannet når de aldri har hatt muligheten til å kjøpe Early Access p.g.a butikkene har vært trege med å sende ut. Men ja blir teit å klage på Funcom.

 

 

Hvis alle skulle spillt den 17. hva hadde egentlig vitsen vært med en release den 23 ?

Dere med såre øyne og snufsete nese ; vær glad at vi beta tester spillet for dere frem til den 20 eller 23 ;)

Vær også glad for at Funcom slipper ut folk i puljer slik at det ikke blir som WoW på release dagen .

Jeg har en mistanke om at det er den yngre garde som whiner mest .Dagens dessert-generasjon vet jo ikke annet enn å få alt opp i henda uansett .

Lenke til kommentar

Litt dumt at ikke flere fikk innpass...

 

Selv fikk jeg innpass, men var egentlig bare flaks. Var under inntrykk av at alle som forhåndsbestilte ville få lov, og det er litt dumt at enkelte blir snytt av butikker som er sene med å sende ut. Bestilte min CE på tirsdag og fikk koden samme dag.

 

Det som gjør dette spesielt dumt er at vi her i europa ikke får innpass før 23. mai, mao. nesten en uke etter dem som får Early Pass.

 

Til dere som ikke fikk innpass; dere skal se at alle serverene kneler og vi ikke får spilt før dere :p

Lenke til kommentar
Litt dumt at ikke flere fikk innpass...

 

Selv fikk jeg innpass, men var egentlig bare flaks. Var under inntrykk av at alle som forhåndsbestilte ville få lov, og det er litt dumt at enkelte blir snytt av butikker som er sene med å sende ut. Bestilte min CE på tirsdag og fikk koden samme dag.

 

Det som gjør dette spesielt dumt er at vi her i europa ikke får innpass før 23. mai, mao. nesten en uke etter dem som får Early Pass.

 

Til dere som ikke fikk innpass; dere skal se at alle serverene kneler og vi ikke får spilt før dere :p

 

 

Jeg vedder 1000 kroner på at serverene får trafikk problemer den 17 , noen som tør å vedde i mot ?

Lenke til kommentar
På accounten min står det at jeg har Early access.

Men de rejecter bankkortet mitt gang på gang på gang.

 

Er jeg inn eller out?

 

Jeg og en kompis fikk mail samtidig. Han fikk "Welcome" og jeg fikk "Account is frozen."

 

Om du har Account is frozen så svarer account supporten på 20 minutt og de fikser det tvert.

Det gjorde de i alle fall for min kompis.

 

Sannsynligvis er du in

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...