Vegard_Haug Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Konami har kunngjort at Metal Gear Solid 4 er ferdigutviklet. Les mer Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Begynte å bli på tide. Men det med iPod'n høres spennende ut. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Herlig! Dette har jeg ventet lenge på. Nå må jeg bare få meg penger nok til en PS3 og MGS4 12. juni bør nå bli offisiell flaggdag Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det med Ipoden høres tåpelig ut. Forferdelig med produktplassering i spill. Men at vi spillet er ferdig skal jeg heller juble for. Wooohooo. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vil si at hverken 2'eren eller 3'eren skuffa. Dette blir saker... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Haha blir gøy å springe rundt som Altair Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ipod? wtf, trodde dette var ordnet opp i. Hater product placement, Dell, HP, Apple, Coca-Cola osv. Ødelegger stemningen og "realismen" når man får idiotiske logoer trykket i trynet når man prøver å se en film eller spille et spill. Ytterst teit å at han skal gå rundt å høre på musikk når han skal snike seg rundt å drepe folk.. Snake Plisken ville aldri ha brukt Apple! *raaaaant* Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Haha blir gøy å springe rundt som Altair Dette er desidert noe av det verste som dem har inkludert i spillet, Assassins Creed er utter shit i forhold til MGS4, at de har inkludert med drakten til Altair er en fornermelse rett og slett. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Haha blir gøy å springe rundt som Altair Dette er desidert noe av det verste som dem har inkludert i spillet, Assassins Creed er utter shit i forhold til MGS4, at de har inkludert med drakten til Altair er en fornermelse rett og slett. Jaja nå er det ikke sånn at du MÅ gå rundt så Altair det er bare en bonus så jeg sjønner ikke hvordan det kan skade :S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 At det måtte komme som en *bonus* når dem kunne ha funnet på så mye annet er direkte flaut for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dette var triste nyheter vil jeg si Da min PS3 er ødelagt og tviler jeg får den igjen før MGS4 kommer og attpåtil jeg har også GTA IV på PS3 og får ikke spilt det spillet heller Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 All denne intertekstualiteten er ikke utelukkende noe bra. Med en gang Kojima, som jeg pr i dag respekterer høyt, firer på det estetiske til fordel for det kommersielle ... Da blir jeg kvalm. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Assassins Creed er utter shit i forhold til MGS4 Har du prøvd MGS4? Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vil si at hverken 2'eren eller 3'eren skuffa. Dette blir saker... snake eater var best lurer bare på om dette kommer på pc Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er fanboy i meg som snakket der. Jeg er ganske overbevist om at MGS4 er helt fantastisk selv uten å ha spilt det, så overfladisk som det kan høres ut. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Vil si at hverken 2'eren eller 3'eren skuffa. Dette blir saker... snake eater var best lurer bare på om dette kommer på pc Er vel helt klart at dette bare kommer på PS3, det er rett og slett for stort for andre plattformer. Pluss at MGS på pc suger, fordi det passer ikke med tastatur. Nei hvis du skal spillet MGS4 må du nok kjøpe deg PS3. Endret 14. mai 2008 av master_al Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg ville satt pengene mine på MGS4 for å si det slik. - At noen liker MGS3 fremfor MGS2 stiller jeg meg helt uforstående til . MGS2 er etter min mening MYE dypere, samme med MGS1. Om det er gameplayet man setter i høysetet kan jeg vel kanskje skjønne det, men da er vel ikke MGS noe spesielt banebrytende ... Da kan en like godt spille Splintercell. MGS3 ble en Hollywood actionflick for min del. Mainstream. MGS2 er en kultfilm i klasse med "Paris, Texas", "Apocalypse Now" og "Vanilla Sky" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg