Joachim_F Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 I Kane's Wrath må du nok en gang skape trøbbel for stakkars GDI. Les mer Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 En god annmeldelse. Sier meg enig i alt som sies her. Men må også si at det er utrolig gøy med dette spille på LAN, vi er tre stykker som har spilt dette ganske mye i det siste og med de nye enhetene som er kommet er spillet mye morsommere. Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Veldig bra anmeldelse, og i hovedsak helt enig! Et godt spill med mange timer bra underholdning, men ikke noe eksepsjonelt. Personlig likte jeg videoene bedre her enn i C&C3, men kan være fordi hele spillet ble spilt på en myye bedre skjerm og med mye bedre lyd osv enn når jeg spilte c&c3. LAN på dette spillet er bare genialt! Blir akkurat passe kaotisk, og kampene blir ikke alt for lange. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Må man ha Tiberium Wars installert for å kunne spille dette? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Trodde pokker meg det var et Star Trek spill når jeg såg det bildet... Locutus of Borg anyone? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg mista mitt brukernavn/passord til onlinemodusen i C&C3 og spurte EA om å få hjelp, men det fikk jeg ikke. Så får bare spilt offline, og derfor kommer jeg ikke til å kjøpe dette Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kommer ikke denne uttalen litt vel sent i forhold til når spillet ble utgitt? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde dette spillet bare hatt en Onlinedel som funka, så kanskje det hadde vært pengene jeg har kasta bort på det. Men men... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Enig i at C&C-serien har litt for mange slitsomme "snikeoppdrag" basebygging er tingen. AtW Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Irriterende at EA må være så jævla stolte og nekte at det skal selges på Steam. Jeg synes det er fryktelig upraktisk med fysiske spill. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Irriterende at EA må være så jævla stolte og nekte at det skal selges på Steam. Jeg synes det er fryktelig upraktisk med fysiske spill. Vel... jeg kjøpte Kane's Wrath fra EA Store, og lastet det ned med EA Download Manager. Hadde Tiberium Wars på DVD fra før, men trenger ikke å sette denne i når jeg fyrer opp KW. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Alle tidligere C&C spill har hatt "sentralisert" server opplegg, driver dem med det fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg