Caze Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Toms Hardware har oppgradert sine charts. Tidligere var det veldig enkelt å sammenligne 2 prosessorer eller skjermkort, men med det nye designet har jeg problemer. Hvordan får man valgt hvilke skjermkort man vil ha med i testen? Prøver "Add a product", men det valgte skjermkortet kommer aldri med i oversikten. Prøvd både med Opera og IE. Eks: http://www.tomshardware.co.uk/charts/deskt...?p=1623%2C1565# Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det ser ganske enkelt ut som om du ikke kan gjøre det på gamlemåten med det nye designet. Alle kortene de har testet er med i rekka dersom du klikker "view all products". Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Hva er i så tilfelle poenget med "Add product"-knappen? Lenke til kommentar
stekre Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kommer en liste med alle skjermkort de har testet hvis du trykker på add product Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Nei, det gjør det ikke. Prøv å velge et kort fra "Add product" som ikke ligger i totaloversikten. Endret 14. mai 2008 av Caze Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Legger seg nederst i oversikten umiddelbart. Når du velger en ny test vil kortet legge seg inn i oversikten etter ytelse. (Firefox) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 skulle jo fungert å trykke add product! har prøvd denne vga-charten deres selv, og jeg syntes den fungerer veldig dårlig. er jo en slette-knapp også på hvert kort (x-icon), så man kan fjerne fra listen også.. men tydeligvis fungerer ikke denne funksjonen som den skal ennå. Lenke til kommentar
stekre Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Både add product og slett fra lista fungerer helt fint for meg. Hvilken nettleser bruker dere? Opera 9.22 bruker jeg. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 IE7 Skal prøve med Firefox i kveld da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå