Professional Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Flott at jeg kom over denne tråden. Vuderte MTU selv, men tror jeg styrer unna nå Hei, jeg tror absolutt du skal prøve MTU nå. De erfaringene du leste her, var fra mai mnd... Hvordan i allverden kan du si at du tror "jeg absolutt skal prøve MTU nå" ? Du kjenner da verken meg eller hvilke kriterier jeg stiller til et mobilabonement. Utifra at det i det hele tatt har vært så dårlig som brukere her kan fortelle, så gidder ikke jeg ta sjansen på at det kanskje er blitt bedre, for å spare noen få kroner i måneden. Hvis du trenger nermer forklaring kan du allitd ta deg en prat med han over tlf evnt besøke han og forklarer hva du trenger, tlf nummer og bustadsadresse står oppført i telefonkatalogen. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bekrefter at bruker cardea har MTU-tilknytning. Jan Eirik Moderator Og reklamering på forumet er vel strengt talt imot reglene? Cardea burde vel ha identifisert seg som Jo Lerheim siden han er part i saken, og ikke nøytral. På den annen side var det jo bare en uttalelse om fakta, denne tråden innholdt jo bare gamle innlegg og det er jo ikke gitt at de omtalte problemene ikke skulle vært løst nå etter såpass lang tid. Innlegget tyder jo på at Lerheim mener at problemene nå er tatt tak i og i stor grad løst. Et senere innlegg tyder på at det fortsatt kan være problemer med fakturering, men det kan jo også hende at er etterspill etter en gammel sak. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Forresten har vel ikke alt gått etter planen for MTU, fant en fil som sa noen om de storstilte utbyggingsplanene, som kjent har framdriften gått litt seinere enn planlagt: "Utbygging av GSM mobilnett • Oslo • Drammen • Stavanger • Bergen • Kristiansand • Trondheim • Bodø • Ålesund • Tromsø • Hammerfest • Fredrikstad/Sarpsborg • Porsgrunn/Skien • Tønsberg • Sandefjord • Molde • Og med dette er vi vel over 60% dekning innen 2008!!" Dette betyr jo uansett mindre for kundene etterhvert som ting kommer på plass, som 5-siffra telefonnummer, minside, roaming-avtaler osv. Dekninga betyr jo kun noe for de som ønsker å overføre data. Endret 12. oktober 2008 av balder80 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvor fant du denne filen? Ser jo ut en presentasjon fra direktøren i MTU... Lenke til kommentar
Professional Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hvor fant du denne filen? Ser jo ut en presentasjon fra direktøren i MTU... Hvis du hadde sitt på linken så står det jo der..... http://www.insidetelecom.no/photoalbum/vie...Mzc2MCZ0eXBlPTE Endret 12. oktober 2008 av HWBruker Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Vil anbefale alle dere som er misfornøyde med hvilken som helst teleoperatør å klage inn til brukerklagenemda for Elektronisk Kommunikasjon. Her har dere nettsiden deres, link til nettsted. Anbefaler dere å lese om saksbehandling på nettsiden deres før du klager. Lurer du på hva nemnda gjør kan du lese om det her, gammel artikkel ifra amobil.no. Fint om dere som er sure på MTU klager der, istedenfor å bli sur her på forumet. Har endel tråder ifra før som handler om MTU. Endret 16. oktober 2008 av baddis Lenke til kommentar
namaan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nysgjerrig på en ting jeg, andre enn meg som har MTU og sliter litt med mms? Altså... greit nok, jeg får ikke mottatt de innstillingene jeg skulle fått fra http://mtu.moota.com/dmp_web/step1.aspx uansett hvor mange ganger jeg hamrer inn den knappen der. (finner det forøvrig helt latterlig at de krever 5kr per oppsett (selv om jeg ikke har sett noe til en slik spesifikasjon på noen tidligere fakturaer.)) Men joh; jeg har overlevd dette, for jeg har blitt henvist til sider som mmsc.t3mobil.no/mms_web/ og det har fungert helt greit å se bilder på den måten der fram til nå nylig.. hvor alle disse meldingene nå brått har begynt å bli kuttet halvveis, slik at det blir umulig å få sjekket hva jeg evt. skal ha fått. og forøvrig; det er mye mulig jeg har blitt grønn på mobilteknologi, men jeg får heller ikke innstillingene som ligger på http://support.mtu.no/index.php?_m=knowled...kbarticleid=139 til å fungere. :s Fantastisk! og tenke seg det... en mobiloperatør som jobber fra mandag til fredag... stengt i helgene? *sukk* Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Skjønner ikke hva dere gnåler sånn om.. ? Har hatt MTU i et par tre måneder nå, og er strålende fornøyd, jeg ringer jevnt og ofte, sender en hel del meldinger i mnd, og den største regninga jeg hittill har fått har vært på; ... 43,50,-.. I forigårs fikk jeg regning på 14,- .. Full dekning overalt i Telenor sitt nett. Null problemer. Men jeg bor i Trondheim, da.. litt mer oppdatert denne byen, hehe. Lykke til. -x- Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 MTU har jobbet med internasjonale roamingavtaler (og har stått på sidene til Teletopia siden 2003). Men ser på http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_nott.shtml at det er registert svært få avtaler der. Mobile Norway som er helt ny i markedet har mange flere avtaler på plass allerede http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_noau.shtml . Hvorfor bruker MTU så mye lengre tid på dette enn Mobile Norway? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 MTU har jobbet med internasjonale roamingavtaler (og har stått på sidene til Teletopia siden 2003). Men ser på http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_nott.shtml at det er registert svært få avtaler der. Mobile Norway som er helt ny i markedet har mange flere avtaler på plass allerede http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_noau.shtml .Hvorfor bruker MTU så mye lengre tid på dette enn Mobile Norway? Tipper det har med at Mobile Norway består av blant annet Tele2 som er en av de elste operatørene her til lands etter Telenor og Netcom, og holder også til i flere land. MTU har ikke holdt på så lenge med dette, og jeg kan tenke meg at de har hatt en del andre ting og prioritere først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå