Oceans Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 www.telenor.no ? For stabilt nett og tjenester så fungere. Du får det du betaler for sies det. jeg får ingen tilbakemelding når trengte oppsett via telenor Lenke til kommentar
Professional Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du mener du fikk ingen? Kundeservice vet jeg ikke noe om hos telenor. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Så det er ikke mulig å velge at man skal være på Telenornettet hele tiden? Huff, bestilte MTU på nett for over to måneder siden, fikk ordrebekr. men etter det ikke hørt en dritt - HÅPER de har glemt meg Endret 16. mai 2008 av WebKnight Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så det er ikke mulig å velge at man skal være på Telenornettet hele tiden? Huff, bestilte MTU på nett for over to måneder siden, fikk ordrebekr. man etter det ikke hørt en dritt - HÅPER de har glemt meg Stemmer. Er imot vilkårene til MTU ... MTU.no:Det er en forutsetnning for abonnementet at telefonens søkemodus for nettverk er satt til 'Automatisk' så lenge telefonen befinner seg i Norge. MTU_vilkaar.pdf Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bestillte idag jeg. Bor i Stavanger, så blir spennende å se om det er så dårligt som dere i Oslo sier det er. Ang å melde seg ut, så er det ikke verre å bare bestille ab hos en annen leverandør så ordner de det. Ifølge MTU sine sider har de nylig kjøpt opp en annen selskap og fått 15000 nye kunder, noe som gir meg inntrykk at det holder på å gå bra. Websiten deres også sier at de bruker telenor sitt linje, men deres egen for data. Så dekkning bør jo være bra...eller? Lenke til kommentar
peterdenstore Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Talkmore har vel telenordekning og fastpris... Ikke like gode som MTU på data, men kan sikkert være et alternativ for noen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Bestillte idag jeg. Bor i Stavanger, så blir spennende å se om det er så dårligt som dere i Oslo sier det er. Ang å melde seg ut, så er det ikke verre å bare bestille ab hos en annen leverandør så ordner de det. Ifølge MTU sine sider har de nylig kjøpt opp en annen selskap og fått 15000 nye kunder, noe som gir meg inntrykk at det holder på å gå bra. Websiten deres også sier at de bruker telenor sitt linje, men deres egen for data. Så dekkning bør jo være bra...eller? Dumt av deg. Du vil nok angre, når du tar de i bruk. Oi, de har fått flere kunder ja? Betyr bare at det blir dårligere kundeservice osv det..De klarer jo ikke å svare på henvendelser nå engang. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Dumt av deg. Du vil nok angre, når du tar de i bruk. Oi, de har fått flere kunder ja? Betyr bare at det blir dårligere kundeservice osv det..De klarer jo ikke å svare på henvendelser nå engang. Dumt? Vel jeg fikk bekreftelse av de på dagen jeg bestilte. Snakke med kundeservice. De virker nokså hyggelige. Koster meg ingenting uansett så det gjør meg ingenting dersom det viser seg å være dårlig. Er ikke verre enn å bestille en annen leverandør. Uansett så kan ikke folk bare si "Jeg venter til de blir bedre". De blir ikke bedre uten kunder, jo mer kunder jo mer penger jo bedre tjenester. Blir ingen kunder forsvinner selskapet, og det hadde vært dumt siden de er de enaste jeg har sett som tilbyr gratis data. Endret 16. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hva slags selskap har MTU kjøpt opp da? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ifra MTU.no: MTU kjøper IP-telefoni selskapet Phonzo Mobilkonsernet MTU kjøper IP-telefoni selskapet Phonzo og får dermed rundt 15.000 nye kunder. I MTU får Phonzo-kundene tilgang til fortsatt IP-telefoni, mobil datatrafikk og også velge mellom landets to rimeligste mobilabonnementer, MTU Fri og MTU Fastpris. Phonzo ble etablert for snart fire år siden, og har sin hovedbase i Oslo. Verken Phonzo eller MTU ønsker å offentliggjøre prisen på avtalen som er inngått. Overtakelsen er et ledd i MTU sin strategi om å vokse kraftig det neste året. For en måned siden overrasket MTU det norske mobilmarkedet med å lansere to abonnementsformer som snur opp ned på etablerte prisstrukturer for norske mobilbrukere. MTU Fri har siden lanseringen ligget uberørt på toppen av Telepriser.no, og abonnementet innebærer 142 gratis ringeminutter og 100 gratis SMS. Det andre abonnementet, MTU Fastpris, koster 398 i måneden og gir ubegrenset ringetid, 200 SMS og 100 MMS. - For snaut to år siden startet også MTU med IP-telefoni via mobiltelefon, og derfor er Phonzo- kundene særdeles attraktive. Vi skal fortsette å levere denne type tjenester, i tillegg vil vi naturligvis oppmuntre disse til å bruke våre egne abonnementer som er de desidert rimeligste, sier MTU-sjefen. Overtakelsen betyr dessuten at MTU raskere kan få knyttet sammen mobil og IP til én tjeneste. - Spesielt personer som reiser mye utenlands etterspør IP, fordi tale over bredbånd innebærer at man slipper å bruke nettet til utenlandske mobiloperatører. Det er, for å si det på godt norsk, svindyrt, forklarer Lerheim. Phonzo-kundene vil ikke merke noe til overtakelsen på annen måte enn at de nå får en større aktør som leverandør, som også kan tilby fastpris på mobil. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ok, takk for svar. Hvor mange abonnement kan jeg ha hos mtu? Prøver å finne infoen på sidene deres, men finner ingen begrensninger hvor mange jeg kan ha, jfr Onecall. Noen som veit? Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så det er ikke mulig å velge at man skal være på Telenornettet hele tiden? Huff, bestilte MTU på nett for over to måneder siden, fikk ordrebekr. men etter det ikke hørt en dritt - HÅPER de har glemt meg De glemmer deg aldri. De glemer deg til de trenger nye kunder. Når de gjør det, får du sikkert en bekreftelse på mail om når du skal overføres, og et brev med simkort. Det var det Nutel gjorde i hvertfall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Flott at jeg kom over denne tråden. Vuderte MTU selv, men tror jeg styrer unna nå Lenke til kommentar
cardea Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Flott at jeg kom over denne tråden. Vuderte MTU selv, men tror jeg styrer unna nå Hei, jeg tror absolutt du skal prøve MTU nå. De erfaringene du leste her, var fra mai mnd... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 IKKE prøv MTU. Byttet ifra MTU til en annen operatør for en tid tilbake, men får fortsatt faktura av de. Og massevis av inkassovarsler. Så fraråder deg på det STERKESTE å prøve de. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Flott at jeg kom over denne tråden. Vuderte MTU selv, men tror jeg styrer unna nå Hei, jeg tror absolutt du skal prøve MTU nå. De erfaringene du leste her, var fra mai mnd... Hvordan i allverden kan du si at du tror "jeg absolutt skal prøve MTU nå" ? Du kjenner da verken meg eller hvilke kriterier jeg stiller til et mobilabonement. Utifra at det i det hele tatt har vært så dårlig som brukere her kan fortelle, så gidder ikke jeg ta sjansen på at det kanskje er blitt bedre, for å spare noen få kroner i måneden. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei, jeg tror absolutt du skal prøve MTU nå. De erfaringene du leste her, var fra mai mnd... Hvorfor presenterer du deg ikke, som du har gjort i de andre trådene om MTU? Der skriver du under slik: "Med vennlig hilsen Jo Lerheim Driftsjef MTU Link www.mtulink.no" Da vet vi at vi kan ta det du skriver i denne tråden med en klype salt, når du ikke en gang identifiserer din tiknytning til MTU her. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hehe jepp, ser ikke bra ut. Vi fikk inn en tidlegere ansatt i MTU på vår bedrift som fortalte hvordan det sto til der, for å si det sånt. De har ikke lange tiden igjen. Fraråder alle å ta i bruk MTU. De har 0 kontroll. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bekrefter at bruker cardea har MTU-tilknytning. Jan Eirik Moderator Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bekrefter at bruker cardea har MTU-tilknytning. Jan Eirik Moderator Og reklamering på forumet er vel strengt talt imot reglene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå