hitokiri Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Telenors lavprisalibi slår til med 3000 minutter for 349 kroner. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes tilbudet var bra jeg, ihvertfall mye større sjanse for at dette varer siden de ahr en sterk eier i ryggen. Mer skeptisk til f.eks MTU. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hmm, what's the catch? Det er jo alltid minst étt minus med alle abonnementer. Operatørene må jo tjene på det også. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 lol@bildet! Han såg ikke særlig blid ut å være Talkmore kunde! :!: Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 haha enig så ut som han fikk feil i nettverket-melding Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. Edit: Utenlandsprisene til Talkmore var heller ikke avskrekkende. 1,89p/m i Sverige/Finland/Island/Danmark og 2,89 i EU etter hva jeg kan se. Og 2,99 i Japan av alle ting. Endret 14. mai 2008 av OML Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Dette er den riktige veien å gå i forhold til MTU og Onecalls sine lavpris-segmenter, som det bare finnes trøbbel med. EDIT: Min anbefaling: Hvis SMS, MMS og MSN er viktig for deg burde du gå for Telenor Djuice Nonstop eller Netcom Freetext. Hvis ringeminutter og taletid er viktig for deg, burde du velge å gå for Talkmore Fastpris. Endret 14. mai 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Beining Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bare synd data fortsatt er så dyrt, ellers så hadde jeg klinket til med en gang. Det er fordelen med Telenor's "fribruk" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Lefsegokk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. Jepp, for de 3000 ringeminuttene er jo gratis. De koster heller ikke noe som helst. Ikke ei krone. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kansje dette er ett prøveprosjekt fra telenor sin side? Sende først Talkmore på bølgen, for så å hoppe på den selv etter å ha finpusset å sett hva som trengs. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. Hvorfor bruker du ikke bare OneCall? Gratis ringeminutter og SMS i mnden. Lenke til kommentar
coldbud Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes dette er noe av det bedre på markedet de har ikke noen oppstarts pris pr samtale, innmelding, eller bindingstid Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kansje dette er ett prøveprosjekt fra telenor sin side? Sende først Talkmore på bølgen, for så å hoppe på den selv etter å ha finpusset å sett hva som trengs. Nei lite med prøveprosjekt. På bedriftsmarkedet har dette tilbudet eksistert i minst to måneder. NetCom som var først ute med fastpris-konseptet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Se der ja, nå begynner det å ligne noe. Dette vurderes sterkt! Skulle bare hatt noen gratis-SMS i måneden, nå. Hvorfor bruker du ikke bare OneCall? Gratis ringeminutter og SMS i mnden. Jeg vil ha i både pose og sekk, slik som MTU har, med ubegrenset (3000 minutter er ubegrenset nok) ringetid, men gjerne de 200 SMSene gratis også. Når man først betaler 400 i måneden, mener jeg. Edit: Skulle hoppet på MTU i dag om så var, om jeg var helt sikker på at problemene de har hatt er borte ... Endret 15. mai 2008 av OML Lenke til kommentar
coldbud Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tilbudet til MTU er ganske bra hvis det ikke hadde hatt så mye problemer. har ikke MTU ett sykt dårlig nett a? har hørt at de kun har i noen byer? stemmer det? Tror Talkmore sitt fast tilbud er det første på Telenor nettet.. Med den dårlige servicen de har på onecall tok jeg anbefaling fra venner hoppet jeg på Talkmore bølgen og bestilte igår.. tvi tvi.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tilbudet til MTU er ganske bra hvis det ikke hadde hatt så mye problemer. har ikke MTU ett sykt dårlig nett a? har hørt at de kun har i noen byer? stemmer det? Tror Talkmore sitt fast tilbud er det første på Telenor nettet.. Med den dårlige servicen de har på onecall tok jeg anbefaling fra venner hoppet jeg på Talkmore bølgen og bestilte igår.. tvi tvi.. MTU kundene roamer på Telenor sitt nett om de ikke er innenfor dekning av MTU sitt eget nett. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Får håpe iPhone 2 blir lansert i Norge til sommeren slik at det blir større press på lansering av abonnementer med fri bruk av data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg