Gå til innhold

Opptaks programmer

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg nytt skjermkort, Sapphire Radeon 9700 (non pro), før dette hadde jeg en Geforce 2 Pro. Før jeg byttet brukte jeg et program ved navn Fraps ( www.fraps.com ) til å ta opp det som skjer på skjermen, i mitt tilfelle brukte jeg det til å ta opp film sekvenser i Battlefield 1942.

Men når jeg prøver å ta opp med det nye skjermkortet, lagger det så forferdelig at det ikke går an å få gjort noe særlig nyttig. Med det gamle kortet gikk det helt greit når jeg tok opp, lagga litt men ikke noe katastrofalt.

Jeg har prøvd å sette alle performance options i BF ned til det absolutt laveste uten noe særlig forbedret resultat. En annen ting som skjer er at filmene som jeg tar opp går dobbelt så raskt som de burde når jeg spiller de av igjen, jeg vet at dette kan skje når man tar opp i 20 FPS men jeg tar bare opp i 15 FPS.

Er det noen som vet om noen andre lignende programmer som gjør det samme som Fraps eller som vet om hvordan disse probleme kan fikses? Setter stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...