1morten1 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er det noen andre som har problemer med nvidia - nettadapteren på dette hovedkortet. 3com'en funker helt fint og begge gir intrykk av å funke. Men får altså ikke den ene til å virke. Dette er det andre a7n8x kortet jeg prøver med samme feil???.. noen som vet noe eller?? Lenke til kommentar
hazzard Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 nVidia adapteren funker perfekt på mitt A7N8X Deluxe kort. Er faktisk det jeg har brukt mest i det siste. Ikke hatt nå problem med noen av adapterne mine. Kan være at du har vært maks uheldig da Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hmm, begge mine funker også... Lenke til kommentar
1morten1 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 takk for responsen.. snodig.. er vel ikke noe jeg kan ha gjort feil. skal vel være bare å kjøre i vei det. får ringe komplett å høre. fått litt mye dritt derfra i det siste.. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 begge funker her også, bruker du ikke begge såp deaktiver det du ikke bruker i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå