IthMcMos Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har lest litt på diverse java-tutorials for jeg har tenkte på å starte på et lite prosjekt. Så har jeg denne koden da, fra Javadc, hvor det står: import java.io.*; import java.net.*; import java.util.*; import DCConnector; import DCProtocolHandler; import GeneralBufferedReader; import UserInfo; Men når jeg prøver å "kompliere" den kommer det en drøss med feil på import DCConnector; import DCProtocolHandler; import GeneralBufferedReader; import UserInfo; Hvorfor det? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tror du bør ta en titt på APIen De klassene står iallefall ikke der. Sikkert klasser som JavaDC har laget... har du lagt dem inn på samme katalog? Og btw. hva slags feilmelding får du? Canot resolve symbol? eller kanskje expected "." eller noe sånt... ? Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Java akkurat de feilmeldingene du sier, og ja de klassene står ikke i API'en Men de klassene er i andre .class filer i samme mappe. Skjønner ikke noe jeg Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kompilerer du fra kommandolinja eller fra et utviklingsverktøy(JBuilder e.l)? Hvis du kompilerer fra kommandolinja må du passe på å angi riktig classpath. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er noe som ikke er riktig med classpath, hvis du kompilerer med javac -cp <pakkeMedKlasseneSomMangler.jar> fil.java skal det gå bra. Forøvrig følger det et build script med javadc som det er vanlig å bruke. Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har funnet ut av det. Jeg vet ikke hvordan han som skrev koden fikk kompilert den men jeg bare fjernet alle de importkodene jeg fikk feil på så virket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå