Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg lurer på hvor mye kameraet man kan kjøpe til 6100 koster? Er det bra bildekvalitet? Er 6100 å anbefale? Takk... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 jeg kjøpte et i forrige uke. jeg synes det er utrolig gøy! men du kan bare ta bilder på dagen, om kvellen blir det bare svart. og telefonen kan maks inneholde 15 bilder, dvs. du må slette alle fårhåndsinnstilte bilder som er på fonen når du kjøpte den.... DÅRLIG Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kameraene til SonyEricsson er bedre for de stiller med eget minne!! :wink: Ellers ville jeg heller anbefale t68i eller S55! Begge har kamera som er ganske gode, ihvertfall bedre enn nokia sitt! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Både T68i og S55 har mer minne i telefonen til bilder Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 men utrolig "grynete" skjerm... alldri verden mere tohundreogetellerannet-skjerm..... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 S55 har minst like bra skjerm som Nokia telefonen synes jeg. Merker ikke så stor forskjell på T68 heller, desuten har ikke Nokia 6100 Bluetooth, noe jeg ser på som et STORT minus for en telefon i den prisklassen, støtter ikke MMS fult ut heller.... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Når du tenker på skjermen så er både t68i og S55 sin skjerm mye klarere enn Nokia sin i kontrast. Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si. Hvis skal se bilder på dem feks. ser det uansett rompe ut. Ville anbefale enten S55 eller t68i. Kameraene er også definitivt bedre enn nokia sitt. :wink: Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Når du tenker på skjermen så er både t68i og S55 sin skjerm mye klarere enn Nokia sin i kontrast. Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si. Hvis skal se bilder på dem feks. ser det uansett rompe ut. Ville anbefale enten S55 eller t68i. Kameraene er også definitivt bedre enn nokia sitt. :wink: Må si meg litt uenig i det der. Har du sett bilder på nokia-telefoner som har 4094-fargers oppløsning (eller utløsning som en venn av meg kalte det )? Selv syns jeg det er stor forskjell. Har selv en t68i og en 7210. Bildene på førstnevnte er ganske kornete i forhold til 7210. Men det er nå bare det jeg har erfart. Og ja, kameraet til 7210/6610/6100 (kamereaheadsett) er veldig dårlig ved svak belysning, f.eks innendørs og utendørs om kvelden/natta, men i dagslys fungerer den ganske bra. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 HELT ENIG!!! det går ikke ann å sammenlikne t68 og 6100 skjermene. jeg hadde begge to ved siden av hverandre, med samme bilde, og da så jeg virkelig å dårlig t68 egentlig var! helt RÆVA! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Har du sett på fargeklarheten? Oppløsningen og fargemengden på SE t68i er jo mye mindre enn på Nokiaene, det er klart. Men fargene på spessielt 7210 kan være uklare eller litt diffuse. Det var det jeg mente Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja, er enig med deg der. På 7210 er kan bildene bli litt diffuse, men bildene er fortsatt bedre. Det var spesielt denne setningen jeg var uenig i: "Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si." Har sett flere som mener det, men jeg syns det er en ganske stor forskjell. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Selvfølgelig er det forskjell!!!! Det har du definitivt rett i!!!! :smile: Men fortsatt har mobiler en lav oppløsning! Synes først at man bør være fornøyd når det nærmer seg 160x160 feks. Det kommer sikkert i løpet av året...... Håper jeg! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Her er en test av Nokia sitt kamera til de nye telefonene..... http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...71DEC935CD9E35B Snakk om slakt...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå