Gå til innhold

6100 spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte et i forrige uke. jeg synes det er utrolig gøy! men du kan bare ta bilder på dagen, om kvellen blir det bare svart. og telefonen kan maks inneholde 15 bilder, dvs. du må slette alle fårhåndsinnstilte bilder som er på fonen når du kjøpte den.... DÅRLIG

Lenke til kommentar

S55 har minst like bra skjerm som Nokia telefonen synes jeg. Merker ikke så stor forskjell på T68 heller, desuten har ikke Nokia 6100 Bluetooth, noe jeg ser på som et STORT minus for en telefon i den prisklassen, støtter ikke MMS fult ut heller....

Lenke til kommentar

Når du tenker på skjermen så er både t68i og S55 sin skjerm mye klarere enn Nokia sin i kontrast. Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si. Hvis skal se bilder på dem feks. ser det uansett rompe ut. :( Ville anbefale enten S55 eller t68i. Kameraene er også definitivt bedre enn nokia sitt. :wink:

Lenke til kommentar
Når du tenker på skjermen så er både t68i og S55 sin skjerm mye klarere enn Nokia sin i kontrast. Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si. Hvis skal se bilder på dem feks. ser det uansett rompe ut.  :(  Ville anbefale enten S55 eller t68i. Kameraene er også definitivt bedre enn nokia sitt. :wink:

Må si meg litt uenig i det der. Har du sett bilder på nokia-telefoner som har 4094-fargers oppløsning (eller utløsning som en venn av meg kalte det :lol: )? Selv syns jeg det er stor forskjell. Har selv en t68i og en 7210. Bildene på førstnevnte er ganske kornete i forhold til 7210. Men det er nå bare det jeg har erfart.

Og ja, kameraet til 7210/6610/6100 (kamereaheadsett) er veldig dårlig ved svak belysning, f.eks innendørs og utendørs om kvelden/natta, men i dagslys fungerer den ganske bra.

Lenke til kommentar

ja, er enig med deg der. På 7210 er kan bildene bli litt diffuse, men bildene er fortsatt bedre. Det var spesielt denne setningen jeg var uenig i:

"Ellers så er oppløsningen på mobiltelefoner så liten fortsatt at det har lite å si."

Har sett flere som mener det, men jeg syns det er en ganske stor forskjell.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det forskjell!!!! Det har du definitivt rett i!!!! :smile: Men fortsatt har mobiler en lav oppløsning! Synes først at man bør være fornøyd når det nærmer seg 160x160 feks. Det kommer sikkert i løpet av året...... Håper jeg! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...