Hopperesque Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ser absolutt ingen likhetstrekk, jeg. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke jeg heller. Men med denne her, derimot: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg må si at den falt meget bra i smak hos meg. Får litt assosiasjoner til aston martin pga deler av utformingen, men lyktene roper helt andre nasjonaliteter Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Utrolig stygg, IMO. Ser ut som en hybrid mellom en Peugeot og en TVR. Jeg synes de siste Ferrariene har vært veldig pene, men denne her var bare gyselig... blærk. Helt enig. Og i tillegg kalle en Ferrari "California" ?!.. regner med Jeremy Clarkson har en fin kommentar på denne Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Utrolig stygg, IMO. Ser ut som en hybrid mellom en Peugeot og en TVR. Jeg synes de siste Ferrariene har vært veldig pene, men denne her var bare gyselig... blærk. Helt enig. Og i tillegg kalle en Ferrari "California" ?!.. regner med Jeremy Clarkson har en fin kommentar på denne Hva var så stygt med denne? Syns den er milevis bedre enn köenigsegg f.eks. Har ikke noe imot en aggressiv ferrari. Navnet var bak mål, selvsagt. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Foran på bilen er ikke akkurat original, ellers ser den bra ut Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ser ut som en oppstyla Peugeot, både fremme og bak... :/ Endret 12. februar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er jo en grunn til at den heter California. Søk litt på google så finner dere det nok ut Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ser ut som en oppstyla Peugeot, både fremme og bak... :/ Æsj, nå ødela du den bilen for meg Syns den ser ut som en ferrari på bildet jeg postet da. Men det er vel gjerne vinkelen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Den så mindre Peugeot ut der ja. må være vinkelen på de første bildene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå