hitokiri Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ericsson utstyrer Dells bærbare PC-er med internettilkobling og navigasjon. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dette bekrefter vel GPS og WAN delen til E4200 og E4300. Jeg skal så kjøpe sistnevnte. For de som ikke har sett de: http://www.engadget.com/2008/03/21/up-clos...a-portables-wi/ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Uff. Dell. Hadde heller sett det i en HP eller Lenovo. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nice, da har jeg noe å se fram til den dagen den trofaste d410en ikke orker mer Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synd med EDGE. Men det er jo noe grunnet Patentrettigheter siden SonyEricson generellt ikke kan levere et produkt med EDGE og UMTS? Finnes ikke noe SE produkt med EDGE og UMTS i samme enhet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synd med EDGE.Men det er jo noe grunnet Patentrettigheter siden SonyEricson generellt ikke kan levere et produkt med EDGE og UMTS? Finnes ikke noe SE produkt med EDGE og UMTS i samme enhet. K850i har da både EDGE, UMTS og HSDPA. Så jo... De har greid det før Bare vanskelig med å innføre det i flere produkter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Dette får kansje fart på GPS-software når det kommer til PC..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Dette er bra. Blir vel mer og mer av slikt nå fremover. Endret 16. mai 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 HSDPA modem i dellpcer er jo ikke akurat nytt.... Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 HSDPA modem i dellpcer er jo ikke akurat nytt.... Ja, men her er det snakk om både HSDPA og HSUPA. Har du kun HSDPA så har du vansligvis VELDIG dårlig upload. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Synd med EDGE.Men det er jo noe grunnet Patentrettigheter siden SonyEricson generellt ikke kan levere et produkt med EDGE og UMTS? Finnes ikke noe SE produkt med EDGE og UMTS i samme enhet. K850i har da både EDGE, UMTS og HSDPA. Så jo... De har greid det før Bare vanskelig med å innføre det i flere produkter. Må si gratulere Ericsson. Skal si det tok sin tid. Gooood tid. Men hvorfor de ikke har EDGE på disse "brikkene" er jo en undring. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 HSDPA modem i dellpcer er jo ikke akurat nytt.... Ja, men her er det snakk om både HSDPA og HSUPA. Har du kun HSDPA så har du vansligvis VELDIG dårlig upload. Ja.. relativt dårlig. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Grunnen til at SE alltid har somlet med å få edge på sine mobiler er vel ifølge demselv at 3g faktisk er langt mer utbredt i verden enn edge. Det er vel kun i vår lille land hvor edge har noe særlig for seg. Ser frem til den nye Latitude E serien med en slik brikke. Får bare håpe Dell lanserer den snart. Etter ett par runder med "forbruker" modeller av laptopper så er jeg virkelig klar for å gå tilbake til Latitude eller Thinkpad maskiner. Greit nok med mulitimedia og flashy greier, men vil heller ha en solid arbeidshest neste gang. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har du noe tall, statistikk eller annet som bekrefter det du sier om at EDGE er lite utbredt, josteinsen? -- Jeg lukter PC'er med 1 års binding til Telenor. Dette blir fint og billig:) Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Nei det har jeg ikke. Leste det ett eller annet sted, og det var sony ericsson som brukte det som forklaring på hvorfor de ikke brydde seg om edge. Var vel på Amobil det stod ett sted tror jeg. Endret 16. mai 2008 av josteinsen Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ah, ja. Husker Amobil hadde en artikkel hvor SE prøvde å forklare seg. Det var morsom lesing:) Endret 16. mai 2008 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg