HelloKjersti Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Denne spesialutgaven av Inspiron 1525 kan du ramme inn og henge på veggen. Vel – den er iallfall pen nok. Les mer Lenke til kommentar
nets Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Agurknytt er ei nemning for nyhende som dei fleste ser på uviktige, men som like fullt tar stor plass i media. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja, du syntes at artikkelen var så utrolig stor? Det er mange som er interessert i design når de skal kjøpe bærbare. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Design er viktig. Og dette er veldig flott av Dell ! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Agurknytt er ei nemning for nyhende som dei fleste ser på uviktige, men som like fullt tar stor plass i media. Støtter hw.no på denne. Så stygge/kjedelige som de fleste laptoper er trengs man å bli opplyst når det er noe som skiller seg ut. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja, du syntes at artikkelen var så utrolig stor? Det er mange som er interessert i design når de skal kjøpe bærbare. Nei, uten at jeg kan dokumentere det var det vel bare 5-10% i en undersøkelse jeg leste for flere år siden. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Aha.. Du leste en undersøkelse for flere år siden, som bekrefter at det IKKE er mange som bryr seg om design? Det er vel kanskje sant det, for flere år siden så hadde ikke folk flest bærbar heller. Iallfall ikke privatkunder. Vet ikke om du har fått det med deg, men tiden forandrer seg. Nå kjøper omtrent alle bærbare maskiner, spesielt studenter. Det handler ikke lengre om å "bare ha noe som fungerer". Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg bryr meg om design. Syns det er flott HW opplyser om slike ting. Takk også til DELL som prøver å skille seg litt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå