Rescue me Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror det kunne vært en morsom funksjon om man på profilen kunne ha sett antall tegn per innlegg brukeren gjennomsnittelig har . Kunne dette vært mulig å ordne? Eller finnes det allerede? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror det kunne vært en morsom funksjon om man på profilen kunne ha sett antall tegn per innlegg brukeren gjennomsnittelig har . Kunne dette vært mulig å ordne? Eller finnes det allerede? Hørtes faktisk veldig smart ut. Støtter den! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Støtter ikke den, da den er helt unødvendig og ikke underholdende/morsom. Jeg har et annet forslag da, det er at man kan se hvor mange ord og bokstaver man har skrevet. Det er også unødvendig, men alltid morsomt med litt statistikk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Var det noko ironi der? Antal teikn per innlegg er ogso statistikk, og har ein totalt antal teikn er det den minste sak av verda å finne ut kor mange det er per innlegg, då ein veit kor mange innlegg ein har. Problemet med ein slik funksjon – som hadde vore kjekk – er sitat. Det er jo ikkje direkte uvanleg at nokon siterer eit langt innlegg og kun skriv ein liten setning sjølv, som svar, so det vil verte litt feil. Kunne ein eliminert alt som ligg i sitatboksar ville feilmarginen vorte mykje mindre, men eg veit ikkje om det er enkelt å få til. Dette har forøvrig vore oppe før so vidt eg kan hugse. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Støtter ikke den, da den er helt unødvendig og ikke underholdende/morsom. Jeg har et annet forslag da, det er at man kan se hvor mange ord og bokstaver man har skrevet. Det er også unødvendig, men alltid morsomt med litt statistikk. Håper du tuller nå... Hadde vært gøy å se hvor mange ord og bokstaver man har i gjennomsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg