drz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja dette er enda en av de "Hva slags bil burde jeg kjøpe?" tråd, men jeg finner ingen tråder som tilfredstiller meg helt. Men onto the question: Jeg får lappen 1 mnd. Jeg har opparbeidet meg en brukbar kapital og er ekstremt bilgal. Jeg vil ha en bil som: - Morsom å kjøre (gode kjøreegenskaper) - Sprek - Sånn passe driftssikker, den må ikke holde til jeg blir 45 men forsatt. - jeg vil ikke ha en rånebil - Bilen skal ha fremtoning Ville vært kjempefint om folk kunne kommet med forslag. Jeg trenger ikke å bruke 80 000 selv om jeg har det Jeg har sett noen biler på finn.no som jeg liker men jeg har ingen anelse om hvordan de er å kjøre eller hvor driftssikre de er. Håper noen kan hjelpe =) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 - Sånn passe driftssikker, den må ikke holde til jeg blir 45 men forsatt. Så du har lyst på en driftsikker bil, men ikke for driftsikker? Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 - Sånn passe driftssikker, den må ikke holde til jeg blir 45 men forsatt. Så du har lyst på en driftsikker bil, men ikke for driftsikker? Altså, den må være en bil som ikke bryter sammen annenhver kilometer, men den trenger ikke å holde i 45 år hvis du skjønner hva jeg mener =) ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tja. En ustylet 3-serie kan jo passe dine beskrivelser. Eventuelt Saab 900S/9³. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå