Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Musepeker låser seg.

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg installerer windows32/drivers til mitt trådløse nettverk "usb stick" så låser musa mi seg hver gang installasjon er ferdig, kan bruke begge museklikkene mens selve musepekeren er fryst i fast posisjon, har prøvd flere forskjellige muser med både usb port og vanlig museport men samme problem, har prøvd og avinstallere drivere til både mus og USB port, løste ikke problemet, sitter helt fast nå og håper på at noen her kansje har en løsning som ikke innebærer formattering :)

endring: dette skjedde etter jeg kjørte en hotfix til Service Pack2, kan være en forbindelse?

har en

AMD athlon 2.0ghz

geforce 7600gs

spinpoint laser mus

jensen scandinavia air:link 7554 usb stick

Endret av gunderthunder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Leakim 1991.

Ja dette har jeg prøvd uten noen positive resultater.

Har også prøvd mus OG trådløs USB penn på andre maskiner uten noen problemer med musepeker.

Problemet skjer når maskinen min registrer seg at jeg har trådløst nettverk, alltså, jeg kan ha USB pennen i PCen uten at musepekeren låser seg så lenge maskinen min ikke har registrert den, men med en gang jeg har "installert" den etter at jeg har puttet den inn i USB porten låser musa seg.

Hvis jeg tar ut det trådløse så virker musa igjen.

Lenke til kommentar

Hmm.. :hmm: Det kan høres ut som det er en "USB-kollisjon" her. Har du veldig mange ting i USB portene? Prøv å ta ut alt annet enn den trådløse USB-sticken og musa fra USB portene og se om musa fremdeles henger seg da.

Lenke til kommentar

Har bare det trådløse i USB portene, har en p/s2 konverter til USB musa så jeg kan bruke den, har fortsatt samme problemet, har prøvd med USB pennen i alle de forskjellige portene forøvrig, samme problem. Prøvd en system restore til en dato før dette skjedde også, hjalp heller ikke, ser ut som jeg må prøve en total reformattering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...