MaxCPU Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg skrev nå akkurat følgende adresse inn i adressevinduet: www.grokster.com Etter det iallefall jeg vil kalle et millisekund får jeg MYE av pc'ens innhold listet opp på siden, ikke noe annet. Kun filnavne skrevet som tekst med en noe kryptisk tallrekke til høyre for seg.. Hva i all verden (faen) er dette? Dette likte jeg midlt sagt ikke.. Lenke til kommentar
esk Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan ta det med ro, dette er kun lesbart fra din maskin... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Hvis du sier det så.. Men man vet jo aldri! Jeg er overhodet ikke av den paranoide typen, men dette sjokkerte! Hvordan er dette mulig egentlig? Noen som har litt peiling på weboppbygging her? Lenke til kommentar
esk Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kommer du inn fortsatt? Jeg får beskjed om at jeg må taste inn brukernavn og passord, men har vært inne der før Lenke til kommentar
shorin Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Trenger bare å legge inn litt java scrip så kan du fra din pc se hele C: i browseren.Mange varianter av den der.Meste parten er helt ufarlig,men synes du det er kjipt går du i IE på verktøy/alternativer for internett/sikkerhet/egendefinert nivå og blar ned til aktiv scripting->deaktiver. Da slipper du pop up's også,men mange sider krever at sciptinga er aktivert. feks.hw.no's automatiske på-logging når du skal skrive reply på en tråd(det er java script..correct me hvis jeg tar feil her) Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Det samme skjer fortsatt... Men det er mulig du har firewall eller noe, det har nemlig ikke jeg! Lenke til kommentar
esk Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har ingen firewall gående nå, det samme skjer både fra opera og IE, begge har scriping aktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå